همه‌چیز درباره PES 2021؛ هیجان‌انگیزتر از همیشه

همه‌چیز درباره PES 2021؛ هیجان‌انگیزتر از همیشه

پایگاه خبری فوتبالی – اگر قصد خرید نسخه جدید بازی PES را دارید ، گزارش سایت گل به شما کمک می‌کند تا جزئیات این بازی را بیشتر بدانید.
به گزارش فوتبالی، کمپانی کونامی هر سال نسخه جدیدی از شبیه‌ سازی فوتبالی خود را روانه بازار می‌کند. بازی که پیشتر PES نامیده می‌شد و حالا eFootball Pro Evolution Soccer خطاب می‌شود.
هنوز تاریخ رسمی عرضه نسخه جدید PES اعلام نشده اما رسانه‌ها خبر داده‌اند تاریخ انتشار اواخر سپتامبر و طبق سیاست‌های کونامی دو هفته قبل از انتشار فیفا خواهد بود. دموی بازی از ماه جولای در دسترس است هرچند ممکن است شیوع کرونا روی توزیع بازی هم تاثیر بگذارد. قیمت این بازی ۴۸ پوند (۶۰ دلار) خواهد بود که اندکی ارزان‌تر از فیفا است. نسخه افسانه هم که قرار است روی جلدش رونالدینیو باشد ۸۰ دلار قیمت دارد. این بازی روی PS5 هم عرضه خواهد شد.
کونامی همیشه با مشکل نام تیم‌ها مواحه بوده اما در این چند ساله با قراردادهایی انحصاری حتی از فیفا هم جلو افتاده است. به طوری که دیگر در بازی فیفا نام یوونتوس قابل مشاهده نیست. در نسخه جدید PES اما چند تیم مهم دیگر هم نامشان در این بازی درست خواهد بود که پیشتر از نام‌هایی مشابه نام اصلی برای آن‌ها استفاده می‌شد. تیم‌هایی مانند بایرن مونیخ، میلان، اینتر، منچستریونایتد، آرسنال و سلتیک.

هممه‌چیز درباره PES 2021؛ هیجان‌انگیزتر از همیشه


نسخه جدید PES شامل بازی‌های یورو ۲۰۲۰ خواهد بود. کمپانی کونامی می‌خواست آپدیتی برای نسخه ۲۰۲۰ بازی، ویژه یورو ارائه دهد اما با توجه به، به تعوق افتادن بازی‌ها تصمیم دارد این ویژگی‌ را در نسخه ۲۰۲۱ اضافه کند.
علاقه‌مندان به این بازی حتما مود مستر را می‌شناسند. یکی از محبوب‌ترین قسمت‌ها که این بار هم تغییراتی مانند بهبودی و مدیریت بهتر بر نقل و انتقالات و بازی‌های دوستانه در آن شکل گرفته است. گرافیک کلی بازی بهتر شده و باید دید در نسخه‌ها PS5 و XBOX X تا چه اندازه این بخش تقویت شده است. انتظار هواداران، آب و هوایی پویا، نور مناسب ورزشگاه‌ها و تجربه واقعی یک بازی است.
در نسخه ۲۰۲۰ بازی مسی در کنار پیانیچ، مک‌تامینی و گنبری روی پوستر قرار داشت و با توجه به قرارداد کونامی با باشگاه بارسلونا ممکن است هنوز هم مسی روی جلد بماند اما اخباری مبنی بر فشار یوونتوس برای روی جلد قرار گرفتن رونالدو به گوش می‌رسد و حتی ممکن است کمپانی کونامی باز هم از چند بازیکن روی پوستر بازی استفاده کند.

1101