انتخاب محبوب‌ترین بازی شبیه‌سازی فوتبال توسط هواداران

انتخاب محبوب‌ترین بازی شبیه‌سازی فوتبال توسط هواداران

پایگاه خبری فوتبالی – بازی PES 6 به عنوان بهترین بازی شبیه‌سازی فوتبال در کنسول PS2 از دیدگاه طرفداران شناخته شده است.

به گزارش فوتبالی، انجام بازی‌های شبیه‌سازی فوتبال یکی از تفریحات مهم فوتبال دوستان است و بازی‌های زیادی هم در این زمینه ساخته شده. به همین دلیل هم بحث درباره اینکه کدام بازی بهترین بوده یا کدام نسخه از بازی‌های ساخته شده از دیگر نسخه‌ها بهتر بوده همیشه وجود داشته است.

در همین زمینه سایت رنکر، که همواره موضوعات مختلفی را جهت انتخاب، مورد نظرسنجی قرار می‌دهد لیستی از چند بازی کامپیوتری شبیه‌سازی فوتبال را انتخاب کرده و از مخاطبانش خواسته بهترین بازی فوتبال تاریخ پلی استیشین ۲ را انتخاب کنند.

در این نظر سنجی بازی Pro Evolution Soccer 6 که در سال ۲۰۰۶ برای تمام کنسول‌های بازی ساخته شد به عنوان برترین و محبوب‌ترین بازی فوتبال در کنسول PS2 از نگاه هواداران انتخاب شده است. این بازی توسط کمپانی کونامی ساخته شد و به شدت در آن زمان مورد استقبال هواداران قرار گرفت. پوستر بازی مذکور شامل تصویر جان تری و آدریانو بود.

رتبه دوم محبو‌ب‌ترین بازی‌ها در PS2 هم در اختیار Pro Evolution Soccer 2 است که سال ۲۰۰۲ منتشر شد. رتبه سوم را FIFA Street 2 از آن خود کرده و در رتبه چهارم و پنجم هم به ترتیب فیفا ۱۴ و فیفا استریت ۱ تعلق گرفته است.

11011