هم‌تیمی سابق مسی: او مانند بازی‌های کامپیوتری است

هم‌تیمی سابق مسی: او مانند بازی‌های کامپیوتری است

پایگاه خبری فوتبالی – ایوان راکیتیچ در گفت و گویی که سایت گل از او نقل کرده به تمجید از مسی پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، راکیتیچ در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: یک بازیکن همیشه می‌خواهد با بهترین بازیکنان رقابت کند و از این رقابت لذت ببرد. زمانی که خود بازیکن هم میان بهترین‌ها حضور داشته باشد اوضاع بهتر هم می‌شود. ۶ سال بازی کنار مسی باورنکردنی بود. از او چیزهای زیادی یاد گرفتم. به لئو نگاه می‌کردم. او ۹ فصل پیاپی حداقل ۳۰ گل به ثمر رساند. مسئله‌ای که مانند یک بازی کامپیوتری است. اگر شما این کار را در پلی استیشن انجام دهید به شما می‌گویند در حال شوخی هستید و همه حقه‌های بازی را می‌دانید.

راکیتیچ در ادامه افزود: افتخار می‌کنم که چند سال را کنار او بودیم و کنار هم برای جام‌های زیادی جنگیدیم و جام های زیادی هم برنده شدیم. صادقانه بگویم  اگر توانسته‌ام به او کمک کنم، حتی ذره‌ای، این اتفاق خاص خواهد بود. احساس ویژه‌ای است که یک رختکن را با این تعداد بازیکن بزرگ در بارسلونا شریک باشید.

هافبک کرووان تیم سویا در ادامه افزود: نمی‌دانم مسی درباره آینده‌اش چه تصمیمی خواهد گرفت. امیدوارم بماند. نه تنها در بارسلونا بلکه در اسپانیا و لالیگا. به عنوان یک هوادار می‌توانم بگویم ماندن او در بارسلونا برای همه ما بهتر است. به عنوان یک دوست آرزوی بهترین‌ها را برای او و خانواده‌اش دارم و دوست دارم تصمیمی بگیرد که اعتقاد دارد برای خودش بهترین تصمیم است.

1101