همه‌چیز درباره فیفا ۲۱؛ منتظر رونالدو و مسی روی جلد نباشید!

همه‌چیز درباره فیفا ۲۱؛ منتظر رونالدو و مسی روی جلد نباشید!

پایگاه خبری فوتبالی – با تعطیلی  فعالیت‌های ورزشی، حالا علاقه‌مندان در انتظار نسخه جدید فیفا هستند تا حداقل در این بازی کامپیوتری به تجربه فوتبال بپردازند.
به گزارش فوتبال، نسخه جدید بازی کامپیوتری فیفا هر سال در ماه‌های شهریور و یا مهر منتشر می‌شود و با این فرض، می‌توان پیش‌بینی کرد فیفا ۲۱ در حال حاضر در حال ساخته شدن است. سایت گل در گزارشی به سراغ نسخه جدید بازی رفته تا هر خبری به دستش رسیده به مخاطبان خود اعلام کند.
تاریخ عرضه بازی مانند نسخه قبل خواهد بود و احتمالا هواداران این بازی می‌توانند آخرین جمعه ماه سپتامبر یعنی ۲۵ سپاتامبر این بازی را خریداری کنند که البته امکان پیش خرید بازی چند روز قبل هم وجود دارد. هر سال تاریخ رسمی عرضه در نمایشگاه e3 اعلام می‌شد که امسال به دلیل شیوع کرونا این نمایشگاه برگزار نمی‌شود.
نسخه جدید فیفا تغییر قیمتی نخواهد داشت و با مبلغ ۶۰ پوند می‌توان یک نسخه از آن را خریداری کرد اما کمپانی ای اسپرت هر ساله چندین نسخه از این بازی عرضه می‌کند و به طور مثال نسخه قهرمانان فیفا ۲۰ با قیمت ۷۹.۹۹ پوند در فروشگاه‌ها عرضه شد.
فیفا ۲۱ مانند نسخه قبلی روی کنسول‌های XBOX One و PS4 و کامپیتر‌های شخصی منتشر می‌شود اما هنوز مشخص نیست روی کنسول‌ها نسل بعد یعنی PS5 یا XBOX X عرضه می‌شود یا خیر.

همه‌چیز درباره فیفا ۲۱؛ منتظر رونالدو و مسی روی جلد نباشید!در محتوای بازی فیفا ۲۱ تغییرات انجام شده است. در بخش کریر، بیزینس‌ها و انتقال بازیکنان بسیار واقعی‌تر انجام می‌شود و شما اگر بازیکنی را از رقیب خریداری کنید ممکن است در بازی بعد از سوی هواداران رقیب هو شود!

مانند همیشه اسطوره‌ها هم در این بازی حضور دارند. ولتا (فوتبال خیابانی) با آهنگ‌های جدید، بهبود زمین‌های بازی و مهارت‌های بهتر و بیشتر به عرضه گذاشته می‌شود.
بسیاری از علاقه‌مندان در انتظار این مسئله بودند که فیفا VAR را هم به بازی اضافه کند اما این مسئله بی‌معنی است زیرا داور کامپیوتر اصولا اشتباه نمی‌کند تا مورد اصلاح قرار گیرد. هرچند هنوز حضور یا عدم حضور این تکنولوژی حتی به صوت نمایشی هم در بازی تایید نشده است.
تیم‌های زیادی در فیفا ۲۱ حضور خواهند داشت اما یوونتوس و ورزشگاه نیوکمپ به دلیل قرارداد انحصاری با کونامی، در این بازی حضور ندارند.

همه‌چیز درباره فیفا ۲۱؛ منتظر رونالدو و مسی روی جلد نباشید!جذاب‌ترین بخش بازی فیفا پوستر بازی است و بسیاری منتظرند ببنند چه کسی روی جلد فیفا قرار می‌گیرد. سال گذشته فن‌دایک و هازارد حضور داشتند و امسال هم گزینه‌هایی چون نیمار، دی‌بروین، دیبالا، امباپه، سانچو یا هالند شانس دارند روی جلد بازی قرار گیرند. همچنین نام‌هایی چون پوگبا، گریزمان و صلاح هم گزینه‌های روی میز کمپانی الکترونیک آرتز هستند اما نکته مهم قطعیت عدم وجود رونالدو و مسی است. به دلیل قرارداد امضا شده بین کمپانی کونامی و باشگاه بارسلونا، مسی روی جلد فیفا قرار نخواهد گرفت. قرارداد انحصاری یوونتوس با این کمپانی هم که تا دو سال دیگر تمدید شده اجازه حضور کریستیانو را روی جلد بازی فیفا نمی‌دهد و باید منتتظر ماند و دید در نهایت چه کسی روی جلد بازی قرار خواهد گرفت.

1101