غیر رسمی؛ تصویر امباپه روی پوستر بازی فیفا ۲۱ قرار می‌گیرد

غیر رسمی؛ تصویر امباپه روی پوستر بازی فیفا ۲۱ قرار می‌گیرد

خبرگزاری فوتبالی – طبق اعلام یک رسانه فرانسوی امباپه روی جلد جدیدترین نسخه بازی فیفا قرار می‌گیرد.
به گزارش فوتبالی، امباپه به یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های کمپانی الکترونیک آرتز برای قرار گرفتن روی جلد بازی فیفا ۲۱ تبدیل شده است و رقیب خود در این زمینه را نیمار می‌بیند.
کیلین امباپه که امسال فصلی فوق‌العاده را به همراه پاریسن ژرمن داشته تا این لحظه قهرمانی فرانسه را کسب کرده و حالا باید منتظر لیگ قهرمانان و فینال جام حذفی باشد. او که به محبوبیت بی‌نظیری هم دست یافته طبق اخبرا منتشر شده در رسانه‌ها،‌ به احتمال زیاد روی جلد بازی فیفا ۲۱، جدیدترین نسخه از بازی فیفا قرار خواهد گرفت.
رسانه PSG Culture در جدیدترین گزارش خود نوشته: ستاره فرانسوی تیم پاریسن ژرمن و تیم ملی فرانسه روی جلد بازی فیفا ۲۱ قرار می‌گیرد.
چندی پیش اعلام شد احتمالا اگر نیمار به بارسلونا نرود روی جلد بازی قرار می‌گیرد (زیرا بارسلونا و pes با هم قراردادی رسمی دارند.) و حالا  مشخص شده احتمالا دیگر نیمار حتی اگر به بارسلونا نرود هم روی جلد بازی قرار نمی‌گیرد.
در سال‌های گذشته تیم پاریسن ژرمن ستارگانی چون زلاتان ابراهیموویچ و کاوانی داشته اما در صورتی که امباپه روی جلد بازی قرار گیرد اولین بازیکن تاریخ PSG خواهد بود که به این امر نائل می‌آید.

1101