رقابت ۲ اسطوره در فیفا ۲۱؛ شکست سنگین راموس مقابل رونالدینیو!

رقابت ۲ اسطوره در فیفا ۲۱؛ شکست سنگین راموس مقابل رونالدینیو!

پایگاه خبری فوتبالی – رونالدینیو توانست راموس را ۳-۰ در بازی کامیپوتری فیفا ۲۱ شکست دهد.

به گزارش فوتبالی، چندی پیش رونالدینیو در حساب خود در شبکه‌های اجتماعی تصاویری از یک الکلاسیکو منتشر کرد که در آن توانسته بود راموس به زیبای پشت سر بگذارد و گلزنی کند. او با انتشار تصویری از آن بازی نوشت سرخیو! این بازی را بخاطر داری؟

پیام رونالدینیو بی‌پاسخ نماند و سرخیو راموس در ادامه با انتشار عکسی از جشن قهرمانی رئال مادرید در پایان آن فصل نوشت بخاطر دارم که پس از آن بازی چه اتفاقات زیبایی رخ داد.

پس از کل کل دوستانه این ۲ بازیکن، حساب بازیکنان بدون مرز که تورنمنت‌های خیریه آنلاین برگزار می‌کند به هر ۲ بازیکن پیام داد تا یک مسابقه فیفا ۲۱ برگزار کنند و برنده این بازی، در بحث و جدل این ۲ نفر هم برنده نامیده شود. رونالدینیو از این بازی استقبال کرد و راموس هم به دعوت او بله گفت تا امروز ساعت ۱۲ به وقت گرینویچ این دو نفر با هم بازی کنند.

دقایقی پیش این بازی به پایان رسید و نتیجه آن ۳-۰ به سود رونالدینیو شد. رونالدینیو در این بازی بارسلونا را انتخاب کرد و راموس هم رئال را که در نهایت رونالدینیو موفق بود و رقیب را شکست داد. نکته بامزه چند تکل از راموس در بازی بود که باعث شد هواداران در فضای مجازی با او به شوخی بپردازند که حتی در بازی کامپیوتری‌ هم دست از خشونت بر‌نمی‌دارد.

1101