سه مقصد احتمالی داوید سیلوا در پی جدایی از منچسترسیتی

سه مقصد احتمالی داوید سیلوا در پی جدایی از منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - داوید سیلوا هافبک منچسترسیتی و ملی پوش اسپانیایی با پایان قراردادش در تابستان از تیم انگلیسی جدا خواهد شد اما سیلوا هیچ برنامه ای برای بازنشستگی ندارد و به همین خاطر باید باشگاه بعدی خود را مشخص کند.

به گزارش فوتبالی، قرارداد سیلوا با منچسترسیتی در روز 30 ژوئن باید به اتمام می رسید اما بحران کرونا احتمالا باعث می شود تا این قرارداد چند هفته دیگر و تا پایان فصل طولانی شود. حالا ESPN گزارش داده است که سه باشگاه می توانند مقصد احتمالی هافبک باتجربه فوتبال اسپانیا باشند. یکی از مقاصد وی می تواند اینتر میامی تیم تحت تملک دیوید بکام اسطوره فوتبال انگلیس باشد. دومین مقصد احتمالی او یوونتوس است که عادت دارد بازیکنان را به صورت رایگان بخرد و گزینه سوم نیز والنسیا خواهد بود. داوید سیلوا در آکادمی والنسیا رشد کرده است و تا سال 2010 در این تیم بازی می کرد تا این که با 30 میلیون یورو راهی منچسترسیتی شد.

داوید سیلوا همیشه با احترام در مورد والنسیا صحبت کرده است و هرگز احتمال بازگشت به این باشگاه را رد نکرده است. او می تواند با قراردادی سه ساله و تا سن 37 سالگی به والنسیا ملحق شود و دوباره در مستایا بازی کند، جایی که در میان هواداران هم محبوبیت زیادی دارد.