عکس؛ وقتی داوید سیلوا، داوید ویا و خوان ماتا هم‌تیمی بودند

عکس؛ وقتی داوید سیلوا، داوید ویا و خوان ماتا هم‌تیمی بودند

پایگاه خبری فوتبالی - داوید سیلوا، داوید ویا و خوان ماتا سه بازیکنی هستند که از دنیای فوتبال حرفه ای خداحافظی کرده اند و دیگر بازیکن نیستند اما در دوران بازیگری سه بازیکن معروف بودند.

به گزارش فوتبالی ، داوید سیوا، داوید ویا و خوان ماتا از نسلی از بازیکنان اسپانیایی بودند که توانست قهرمان رقابت های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی و قهرمان رقابت های یورو 2012 شود. این سه بازیکن هر کدام در یک باشگاه خوش درخشیدند به عنوان مثال داوید سیلوا در منچستر سیتی خوش درخشید و تبدیل به یک اسطوره برای این باشگاه شد. داوید ویا در بارسلونا توانست خودی نشان بدهد و در تیم گواردیولا یکی از ستاره ها بود. از سوی دیگر خوان ماتا سال های درخشان دوران حرفه ای خود را در چلسی سپری کرد.

این سه بازیکن در فوتبال اسپانیا و در تیم والنسیا با هم هم‌تیمی بوده اند. در حقیقت داوید سیلوا بین سال های 2004 تا 2010 بازیکن والنسیا بوده است. داوید ویا بین سال های 2005 تا 2010 در والنسیا حضور داشته است و خوان ماتا هم بین سال های 2007 تا 2011 در والنسیا توپ زده است و به این ترتیب این سه بازیکن اسپانیایی در آن سال ها با هم هم‌تیمی بوده اند و روزگار خوشی را در کنار هم داشته اند.

1471