سخت‌ترین روزهای زندگی داوید سیلوا؛ نوزادی که زود به دنیا آمد

سخت‌ترین روزهای زندگی داوید سیلوا؛ نوزادی که زود به دنیا آمد

سایت رسمی فوتبالی - هافبک منچستر سیتی داوید سیلوا درباره لحظات دردناکی که مشغول تماشای تلاش نوزاد نابالغ خود برای ادامه زندگی بود صحبت کرد

متیو سیلوا ۵ ماه زودتر از موعد مقرر به دنیا آمد که ادامه حیاتش را به خطری جدی انداخت.

پدر او در تمام طول فصل ۱۸ - ۲۰۱۷ بین منچستر و بیمارستانی در والنسیا در سفر بود جایی که پزشکان سعی می کردند این نوزاد را زنده نگه دارند.

منچسترسیتی در ماه مارس به این بازیکن اجازه داد تا زمانی را دور از تیم و در کنار فرزند و همسرش سپری کند.

این هافبک در گفت و گو با دیلی میرور اعلام کرد که آن روزها سخت ترین دوران زندگی خود را گذرانده است.

او گفت: " شما انتظار ندارید که کودکتان را در حال جنگیدن برای ادامه حیات ببینید. به گذشته که نگاه می کنم از اینکه چطور با این قضیه کنار آمدم تعجب می کنم. من به قدرت همسر و خانواده ام و همچنین باشگاه و هم تیمی هایم تکیه کردم. متیو به خاطر نحوه جنگیدن خود برای ادامه حیات یک منبع الهام بخش برای من بود. من از انگلیس به اسپانیا پرواز می‌کردم و تلاش می‌کردم که کنار پسرم باشم و همچنین به تمرینات خودم ادامه میدادم و سپس به منچستر باز می‌گشتم تا برای باشگاه به میدان بروم. این کار از نظر ذهنی بسیار دشوار بود اما تلاش می‌کردم قوی باشند چرا که میخواستم پسرم به جنگیدن خود ادامه دهد. نیازی به گفتن نیست که چند ماه اول پس از متولد شدن پسرم سخت ترین روزهای زندگی من بود. "

در حالیکه منچسترسیتی برای آماده‌سازی فصل جدید در تور آمریکا به سر می‌برد سیلوا تعطیلات خود را پشت سر می گذارد.

او پس از جام جهانی فرصت استراحت بیشتری دریافت کرد و حضورش در فینال جام شفیلد برابر چلسی و دیدار هفته اول برابر آرسنال در هاله ای از ابهام قرار دارد.