دلایل داوید سیلوا برای انتخاب منچسترسیتی علیرغم پیشنهاد بارسلونا و رئال مادرید

دلایل داوید سیلوا برای انتخاب منچسترسیتی علیرغم پیشنهاد بارسلونا و رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی - هافبک منچسترسیتی، داوید سیلوا، درباره دلایل انتخاب منچسترسیتی با وجود داشتن پیشنهاداتی از رئال مادرید و بارسلونا صحبت کرد. 

به گزارش فوتبالی، سیلوا در سال 2010 با قراردادی به ارزش 25 میلیون پوند از والنسیا به منچسترسیتی پیوست. این اتفاق با این وجود رخ داد که او توجه باشگاه های بزرگی مانند رئال مادرید و بارسلونا را نیز جذب کرده بود. او تا به حال 349 بازی برای منچسترسیتی انجام داده و موفق شده 65 گل به ثمر برساند و 115 پاس گل نیز ارسال کند. این بازیکن 32 ساله تایید کرده که برای دور شدن از اسپانیا و تجربه یک فرهنگ جدید به انگلیس آمده است. 

این بازیکن اسپانیایی به برنامه لیگ برتر گفت: " سیتی من را می خواست. آنها از ماه دسامبر با من تماس می گرفتند و می خواستند که برای آنها بازی کنم. با خودم فکر کردم، چه کسی من را می خواهد؟ سیتی! بنابراین به آن جا می روم. پیش از آن با پدر و مادرم زندگی می کردم و آنها جدا شده بودند و این بهترین زمان بود که از خانه و اسپانیا دور شوم و یک تجربه جدید کسب کنم. بعدها مشخص شد که تصمیم درستی گرفتم. "

 اولین قهرمان سیلوا با سیتی در جام حذفی فصل 11 - 2010 به دست آمد و پس از آن سه قهرمانی در لیگ برتر، سه قهرمانی در جام اتحادیه و دو قهرمانی در جام خیریه انگلیس کسب کرد. او در این باره اظهار داشت: " قهرمانی نقطه عطف موفقیت است. وقتی یک بار قهرمان می شوید به آن عادت می کنید و این چیز بدی نیست. اتفاق مشابه به همین در تیم ملی اسپانیا رخ داد. اولین جام قهرمانی را کسب کردیم و از آن به بعد شرایط تغییر کرد و ما به پیروزی هایمان ادامه دادیم. بنابراین آن جام حذفی بسیار مهم بود. "

آندره سیلوا مشکلات بسیاری به دلیل تولد زودهنگام فرزندش در فصل گذشته سپری کرد

سیلوا یکی از بهترین بازیکنان تیم پپ گواردیولا بود که فصل گذشته توانست با رکوردشکنی های متوالی قهرمان لیگ برتر شود. او درباره مشکلات خود در نیم فصل دوم و پس از تولد نوزاد پسر نارس خود، متیو، و حضور او در بیمارستانی در اسپانیا نیز صحبت کرد. سیلوا گفت: " شرایط واقعا سختی بود. او مدت های طولانی در بیمارستان بود. علاوه بر این او در اسپانیا بود و این یعنی من باید مدام سفر می کردم و به سختی می توانستم تمرین کنم. زیاد نمی خوابیدم، خوب غذا نمی خوردم. اما خوشبختانه تیم بسیار به من کمک کرد. "