بازیکن آینده بارسلونا، بهترین بازیکن زیر 23 سال اروپا

بازیکن آینده بارسلونا، بهترین بازیکن زیر 23 سال اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - وبسایت آماری "گل پوینت" در یک رده بندی بهترین بازیکنان زیر 23 سال اروپا را مشخص کرد که نکته جالب این بود که فرانسیسکو ترینکائو بازیکن فصل آینده بارسلونا در این رده بندی بالاتر از کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن ژرمن قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی،  نتایج این رده بندی دبا در نظر گرفتن آمار مشخص شده است. ترینکائو در این فصل 776 دقیقه در لیگ پرتغال برای تیم براگا بازی کرده که شش گل زده و سه پاس گل داده و میانگین 3.4 شوت در هر بازی را داشته است. کیلیان امباپه ستاره پی اس جی در رده دوم قرار دارد و انکونکو از لایپزیش سوم است. چنگیز اوندر از رم، گابریل ژسوس از منچسترسیتی و جیدون سانچو از دورتموند در رده های بعدی هستند.

برای شکل دادن این رنکینگ بازیکنان متولد 1 ژانویه 1997 به بعد مورد بررسی قرار گرفته اند. آنها باید حداقل در یک سوم دقایق ممکن در لیگ بازی کرده باشند. بارسلونا خرید ترینکائو را در زمستان نهایی کرد اما این بازیکن در تابستان بعدی به این تیم ملحق می شود. هالند در لیست قرار نگرفته است چرا که با توجه به این که خرید زمستانی دورتموند بوده در یک سوم دقایق فصل برای این تیم بازی نکرده است اما اگر می توانست در رده بندی قرار بگیرد، چهارم می شد.