اعلام ترکیب بارسلونا و فرنس واروش؛ با حضور ترینکائو و پیانیچ

اعلام ترکیب بارسلونا و فرنس واروش؛ با حضور ترینکائو و پیانیچ

خبرگزاری فوتبالی - ترکیب بارسلونا و تیم فرنس واروش مجارستان برای اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان 21-2020 مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا پس از شکست مقابل ختافه در ترکیب خود تغییراتی داده است. گریزمان در این ترکیب حضور ندارد و بدین ترتیب ترینکائو فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا کرده است. پیانیچ گران ترین خرید تابستان بارسا هم در ترکیب قرار گرفته است. ترکیب کومان برای بازی نسبتا آسان مقابل فرنس واروش بدین شرح است : نتو، سرجی روبرتو، پیکه، لنگله، دست، دی یونگ، پیانیچ، ترینکائو، کوتینیو، آنسو فاتی و مسی.

فرنس واروش مجارستان هم که پس از سالها به مسابقات اروپایی برگشته با این ترکیب وارد میدان شده است: دیبوژ، بوتکا، بلاژیچ، کواسویچ، سیویچ، خاراتین، لایدونی، سیگر، زوبکوف، ایسائل، توکماچ انگوئن.

این اولین بازی اروپایی بارسلونا پس از شکست تحقیرآمیز مقابل بایرن مونیخ است که قطعا تلاش می کنند تا امسال عملکرد خوبی در اروپا داشته باشند و آن باخت دردناک را فراموش کنند. بارسا چهار روز دیگر در لالیگا باید به مصاف رئال مادرید برود که از نظر روحی بازی خیلی مهمی برایشان است. قطعا ترینکائو انگیزه زیادی برای بازی امشب دارد تا بدرخشد و چه بسا بتواند مقابل رئال مادرید در ترکیب قرار بگیرد. پیانیچ بوسنیایی هم می خواهد دل هواداران تیمش را از همین ابتدا به دست بیاورد.

4125