بوسکتس: فکر نمی‌کنم لالیگا ادامه پیدا کند

بوسکتس: فکر نمی‌کنم لالیگا ادامه پیدا کند

پایگاه خبری فوتبالی – سرخیو بوسکتس اعلام کرده تصور نمی‌کند لالیگا ادامه پیدا کند.
به گزارش فوتبالی، به دلیل شیوع کرونا کلیه رقابت‌های قوتبال اسپانیا تعطیل شده و تاریخ شروع دوباره آن‌ها مشخص نیست. سرخیو بوسکتس، هافبک تیم بارسلونا به کادنا کوپ و اوندا سرو در رابطه با احتمال پیگیری لیگ گفته گفته: فکر می‌کنم شروع دوباره لالیگا بسیار سخت باشد. در ابتدا می‌خواستم ببینم شرایط چگونه پیش می‌رود و حالا که به پیک شیوع ویروس رسیدیم منتظر هستم تا به زودی اخبار خوبی به گوشم برسد. به نظر من سخت است تا لالیگا ادامه پیدا کند زیرا باید سفرهای زیادی انجام شود و همه دوباره دور هم جمع شوند. این مسئله مشکل خواهد بود. شرایط سختی به وجود آمده سخت است. در حال حاضر خیلی با توپ کار نمی‌کنم اما با یک برنامه تمرینی که برای ما طراحی شده به انجام ورزش می‌پردازم.
بوسکتس به رادیو کادنا سر هم در این رابطه گفته: قهرمانی اتفاقی خوشایند است اما خودم دوست دارم بتوانیم تا پایان فصل بازی کنیم و بعد به قهرمانی برسیم. دلم برای بازی مقابل هواداران تنگ شده اما سلامتی بر هر چیزی مقدم تر است.
در حال حاضر در جدول لالیگا تیم بارسلونا با دو امتیاز بیشتر از رئال مادرید صدرنشین است اما ۱۱ هفته از بازی‌ها باقی‌ مانده است.
1101