بوسکتس: بارسلونا دیگر شانس زیادی برای قهرمانی در لالیگا ندارد

بوسکتس: بارسلونا دیگر شانس زیادی برای قهرمانی در لالیگا ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو بوسکتس ستاره بارسلونا مدعی است که دیگر فصل برای آبی اناری‌ها به پایان رسیده و آن‌ها دیگر شانسی برای قهرمانی در لالیگا ندارند. 

به گزارش فوتبالی، بامداد چهارشنبه دو تیم لوانته و بارسلونا به مصاف هم رفتند. آبی اناری‌ها در حالی که در نیمه اول 2-0 پیروز شدند، در پایان با نتیجه 3-3 متوقف شدند تا دیگر شانس زیادی برای قهرمانی در لالیگا نداشته باشند. شاگردان کومان می‌توانستند با پیروزی در این بازی، موقتا به صدر جدول صعود کنند. 

به نقل از مارکا، کاتالان‌ها در چهار دیدار اخیر خود از 12 امتیاز ممکن، تنها 5 امتیاز کسب کرده‌اند تا از کورس قهرمانی عقب بمانند. بوسکتس پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "ما دیگر شانس زیادی نداریم. از حالا به بعد، همه چیز بستگی به نتیجه دیگر تیم‌ها دارد، اما امتیازات زیادی برای گرفتن باقی نمانده است."

بوسکتس در ادامه افزود: "ما بازی را خوب شروع کردیم و به برتری نیز رسیدیم. اما در پایان همان اتفاقی رقم خورد که در طول فصل رخ داد. ما اشتباهاتی مرتکب شدیم و حریف نیز به راحتی گل زد. ما در نیمه دوم دقت کافی را نداشتیم و لوانته نیز به خوبی از این موقعیت استفاده کرد. البته این موضوع فقط به این دیدار مربوط نمی‌شود."

4416