گتوزو: همسرم رئیس است؛ اجازه نداد به بوکاجونیورز بروم

گتوزو: همسرم رئیس است؛ اجازه نداد به بوکاجونیورز بروم

پایگاه خبری فوتبالی – جنارو گتوزو ادعا کرده در آستانه پیوستن به بوکا بوده اما همسرش این انتقال را منتفی کرده زیرا رئیس خانه است.
به گزارش فوتبالی، جنارو گتوزو ۴۲ ساله که هم‌اکنون هدایت ناپولی را بر عهده دارد و توانسته با این تیم روند خوبی را داشته باشد پس از ۱۳ سال حضور در میلان در سال ۲۰۱۲ بازیکن آزاد اعلام شد و می‌توانست به هر تیمی به صورت رایگان بپیوندد. او تصمیم گرفت به عنوان مربی بازیکن در تیم سیون سوئیس به فعالیت بپردازد.
گتوزو درباره اواخر دوران حرفه‌ایش داستان جالبی برای فاکس اسپورت آرژانتین تعریف کرده است. رینو  گفته: نمی‌شود مخفی کرد که من همیشه بوکا جونیورز را دوست داشتم و آن ها را تحسین کرده‌ام. آن‌قدر خوش‌شانس بودم که مقابل آن‌ها بازی کنم  و برنده Intercontinental Cup شوم. همانطور که در جام آئودی مقابلشان بازی کردم. در سال ۲۰۱۲ در آستانه پیوستن به این تیم بودم اما همسرم که رئیس خانه است به من اجازه نداد. فرزندانمان در آن دوران سن کمی داشتند و تصمیم درستی برای خانواده‌ام نبود که به این تیم بروم.
گتوزو که فوتبال خود را از پروجا شروع کرده سابقه قهرمانی در جام جهانی به همراه تیم ملی ایتالیا را در سال ۲۰۰۶ دارد. گتوزو ۷۳ بار پیراهن آتزوری را بر تن کرده است.

1101