بازیکنان میلان: ای کاش گتوزو هنوز سرمربی تیم ما بود

بازیکنان میلان: ای کاش گتوزو هنوز سرمربی تیم ما بود

خبرگزاری فوتبالی – بعضی از بازیکنان فعلی میلان از جدایی گتوزو از این تیم هنوز ناراحت هستند و دوست داشتند هنوز هم او سرمربی میلان بود.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم میلان مقابل ناپولی قرار گرفت که این دیدار با نتیجه ۲-۲ مساوی به پایان رسید اما نکته مهم تقابل گتوزو، مربی تیم ناپولی با میلان بود زیرا این مربی جوان سال‌های زیادی را با پیراهن میلان در زمین چمن گذرانده و برای مدت کوتاهی هم در فصل گذشته هدایت میلانی‌ها را بر عهده داشته است. گتوزو البته فصل گذشته با وجود نتایجی نسبتا قابل قبول از سوی مدیران میلان کنار گذاشته شد تا جیامپائولو جای او روی نیمکت بنشیند. کسی که عمر مفیدش روی نیمکت میلان ۲ ماه بود.

لوکا سرافینی از خبرنگاران مشهور ایتالیایی در همین زمینه ادعا کرده چند بازیکن فعلی میان بابت جدایی گتوزو از این تیم و عدم دادن فرصت بیشتر به او روی نیمکت میلان گلایه دارند. او در گفت و گو با سایت MilanNews گفته: اغلب اوقات با دوناروما صحبت می‌کنم و امروز مطمئن هستم که تعدادی از بازیکنان میلان بابت جدایی گتوزو افسوس می‌خورند و بابت کار با پیولی احساس خوشایندی ندارند. گتوزو در فصل گذشته پیانتک و پاکتا را به عنوان رهبران میلان معرفی و آن‌ها را احیا کرده بود.

گفتنی است گتوزو از زمان نشستن روی نیمکت ناپولی توانسته این تیم را به اوج برساند و حتی با شکست یوونتوس در جام حذفی ایتالیا به قهرمانی برسد.

1101