آث میلان به دنبال جذب مدافع جوان سنت اتین

آث میلان به دنبال جذب مدافع جوان سنت اتین

خبرگزاری فوتبالی - به گزارش رسانه‌های فرانسوی، باشگاه میلان به دنبال خرید وسلی فوفانا، مدافع جوان سنت اتین در این تابستان است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه میلان برای خرید وسلی فوفانا پیشنهادی 14 میلیون یورویی را مطرح کرده است. به نقل از له 10 اسپورت، این مدافع 19 ساله مورد توجه باشگاه لستر سیتی نیز قرار دارد و میلان در مسیر جذب او باید با این باشگاه انگلیسی به رقابت بپردازد. اگر چه پیشنهاد اولیه‌ی میلان 14 میلیون یورو بوده است، اما به نظر می‌رسد برای جذب وسلی فوفانا، روسونری پیشنهاد خود را تا 20 میلیون یورو نیز افزایش بدهد. وسلی فوفانا که تنها 19 سال سن دارد، به طور مداوم در ترکیب سنت اتین قرار می‌گیرد. او شب گذشته هم در جریان شکست یک بر صفر تیمش مقابل پاریسن ژرمن در ترکیب تیمش حاضر بود. فوفانا در 24 بازی برای سنت اتین دو گل نیز به ثمر رسانده است.

علاوه بر پیشنهاداتِ خارجی، پیشنهادات دیگری نیز از لیگ فرانسه برای وسلی فوفانا وجود دارد. موناکو، لیون و رن، سه باشگاه فرانسوی هستند که به جذب این مدافع آینده دارِ فرانسوی علاقه نشان داده‌اند. وسلی فوفانا که به نوعی محصول آکادمی باشگاه سنت اتین به حساب می‌آید، متولد شهر مارسی فرانسه است که او را از ستارگان نسل آینده‌ی فوتبال فرانسه قلمداد می‌کنند.

1470