جنارو گتوزو: می‌توانیم مقابل بارسلونا تاریخ سازی کنیم

جنارو گتوزو: می‌توانیم مقابل بارسلونا تاریخ سازی کنیم

خبرگزاری فوتبالی - جنارو گتوزو، سرمربی ناپولی، پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل ساسولو معتقد است که ناپولی باید با اختلاف بیشتری پیروز می‌شد.

به گزارش فوتبالی، گتوزو درباره‌ی بازی و تاثیراتی که VAR در آن داشت، گفت:" ما 9 فرصت گلزنی ایجاد کردیم، باید نیمه‌ی اول را با یک برد سه یا چهار گله تمام می‌کردیم. با توجه به فرصت هایی که ایجاد کردیم به نظرم به آنچه که باید نرسیدیم، بنابر این ناچاریم که مشکلات را برطرف کنیم. بازی‌ها می‌توانند تغییر کنند، همانطور که در نیمه‌ی اول بازی با پارما افتضاح بودیم، اما بعد از استراحت بهتر شد. ما باید یاد بگیریم که چگونه توپ را درون تور قرار دهیم. بازی 50-50 نبود، آفساید بخشی از این ورزش است. شما نمی‌توانید موقعیت هایی که ما ایجاد کردیم را با ساسولو مقایسه کنید. شاید شما یک بازی متفاوت را نسبت به من دیده باشید. من حالت دفاعی دارم چرا که عملکرد خوبی را دیدم و می‌خواهم پشتِ بازیکنانم بایستم. فراموش نکنید که ساسولو در سن سیرو، اینتر را متوقف کرد، لاتزیو را در المپیکو شکست داد و یوونتوس را هم 3 بر 3 متوقف کرد. آن‌ها هویت قدرتمندی دارند. تیمِ خوبی هستند و این بازی به هیچ وجه آسان نبود."

ناپولی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دیدار برگشت مقابل بارسلونا خواهد ایستاد. بازی رفت این دو تیم، یک بر یک مساوی شد. گتوزو در این باره گفت:" ما می‌توانیم چند هفته‌ی تاریخی را رقم بزنیم. چرا که ناپولی هرگز به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نرسیده است. تمرکز در ماه ژوئیه خیلی سخت است. وقتی که سواحل و قایق‌ها وجود دارند، ماندن در داخل خانه خیلی سخت است. نمی‌توانیم کوچک‌ترین اشتباهی مقابل بارسلونا انجام دهیم. آن‌ها از یک نیم‌فرصت هم استفاده می‌کنند. باید 95 دقیقه با تمرکز بازی کنیم. مردم فکر می‌کنند که گذر از این شرایط آسان است، اما واقعا این‌گونه نیست. باید به تیمی تبدیل شویم که فکر می‌کند، فضا ها را به درستی پوشش می‌دهد و کاملا متمرکز است."

1470