آث میلان 1-1 آتلانتا؛ یک‌یک به نفع اینتر و یووه

آث میلان 1-1 آتلانتا؛ یک‌یک به نفع اینتر و یووه

خبرگزاری فوتبالی - آث میلان با هدایت پیولی که به تازگی قرارداد خود را تا 2022 تمدید کرده است با نتیجه یک بر یک مقابل آتلانتا متوقف شد.

به گزارش فوتبالی، آتلانتا که در این فصل نتایج بسیار خوبی گرفته است و در حال حاضر در جایگاه دوم جدول قرار دارد، با تساوی مقابل میلان، احتمالا این جایگاه را از دست خواهد داد، چرا که در صورت پیروزی اینتر مقابل جنوا، نراتزوری به جایگاه دوم صعود خواهد کرد. هر چند که هم آتلانتا و هم اینتر فاصله‌ای تا کسب سهمیه‌ی لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده ندارند و همانطور که آنتونیو کونته گفت جایگاه دومی بیشتر برای بازنده‌ هاست و اهمیتی ندارد و آنچه که مهم است صرفا کسب سهمیه‌ چمپیونزلیگ است.

از طرفی با این تساوی فاصله‌ی آتلانتا با یووه‌ی صدر نشین تغییر چندانی نکرد تا شاگردان مائوریسیو ساری نیز در یک قدمیِ قهرمانی قرار گرفته باشند.

در این بازی هاکان چالهان اوغلو، ابتدا در دقیقه‌ی 14 دروازه‌ی آتلانتا را گشود اما در دقیقه‌ی 25 با خطای لوکاس بیلیا، آتلانتا صاحب یک ضربه‌ی پنالتی شد که مالینوسکی آن را از دست داد. اما سر انجام در دقیقه‌ی 34، دوان زاپاتا گلِ تساوی را برای آتلانتا به ثمر رساند و تا پایان بازی همین نتیجه ماندگار ماند تا استفانو پیولی در اولین بازی پس از تمدید قرارداد با نتیجه یک بر یک متوقف شود.

1470