کاسانو: من از بکهام خوش‌تیپ‌تر بودم

کاسانو: من از بکهام خوش‌تیپ‌تر بودم

پایگاه خبری فوتبالی – مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا که بهترین دوران خود را در رم گذرانده در یک لایو اینستاگرامی به شوخی اعلام کرده از دیوید بکهام خوش‌تیپ‌تر بوده است.
به گزارش فوتبالی، آنتونیو کاسانو که پس از پیوستن از رم به رئال در سال ۲۰۰۶، نتوانست خودش را اثبات کند و به تدریج فوتبالش افت کرد درباره دوران حضور در جمع سفیدپوشان شهر مادرید به صحبت پرداخت.
کاسانو در یک لایو اینستاگرامی گفته: یکی از بهترین تمرینات پیش فصلم را در آن سال با فابیو کاپلو داشتم. ۱۰ کیلو کم کردم و ۸۲ کیلو شده بودم. در دو بازی ابتدایی فصل حضور داشتم اما در سومین بازی، کاپلو من را از ترکیب اصلی کنار گذاشت و از او ناراحت شدم. باید بابت عصبانیتم از او عذرخواهی کنم.
آنتونیو کاسانو دباره هم تیمی هایش در رئال مادرید در آن سال گفت: بکهام فوتبالیستی فوق‌العاده بود اما مهم‌تر از این مسئله این بود که انسان بزرگی هم بود. او یک سوپراستار در سرتاسر جهان بود اما من از او خوش تیپ تر بودم (با خنده). فن‌ نیستلروی یکی از قوی‌ترین مهاجمان در آن زمان بود اما به دلیل حضور رونالدو در رئال، او فرصت چندانی پیدا نکرد. رونالدو متعلق این دنیا و جهان نبود.
کاسانو ۳ سال پیش در تیم ورونا از فوتبال خداحافظی کرد.
1101