نگرانی آنتونیو کاسانو از افت بارلا در ترکیب اینتر

نگرانی آنتونیو کاسانو از افت بارلا در ترکیب اینتر

پایگاه خبری فوتبالی- آنتونیو کاسانو بازیکن سابق باشگاه اینتر و تیم ملی ایتالیا به تحلیل بازی اینتر در مقابل سالزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا پرداخت.

به گزارش فوتبالی ، کاسانو در مورد عملکرد اینتر در بازی مقابل سالزبورگ گفت:." بازی در لیگ قهرمانان همیشه کار سختی است اما اینتر نیز در مقابل سالزبورگ فوتبال خوبی را بازی نکرد. با تمام احترامی که برای سالزبورگ قائل هستم، اما اینتر در خطر باخت به یک تیم بسیار جوان و خام بود! الکسیس سانچز بازی بسیار خوبی انجام داد اما در مجموع بهترین بازیکن تیم اینتر فراتزی بود. با ویژگی هایی که اینتر در این فصل دارد، آنها باید راحت تر بازی را می بردند، اما در عوض پیروزی کمی سخت شد و حتی بازی تا آستانه تساوی هم پیش رفت."

کاسانو در مورد وضعیت بارلا هافبک ملی پوش اینتر اضافه کرد:." بارلا عملکرد خوبی نداشت، به نظر من او لحظات بدی را پشت سر می گذارد اما تماشاگران او را تشویق کردند و به او روحیه دادند. او در حال مبارزه برای رسیدن به ترکیب است. من این تصور را دارم که اکنون احساس می کند که دیگر برای تیم ضروری نیست. حالا داویده فراتزی است که حضور دارد و خودش را به ترکیب اصلی تیم دیکته کرده و موقعیت می آفریند و پنالتی می گیرد. او تشنه پیشرفت است و می خواهد خودش را نشان دهد. من می ترسم که این رقابت بین فراتزی و بارلا باعث ایجاد مشکل برای بارلا شود! چون در این صورت ضرر اصلی به تیم ملی ایتالیا می رسد. ."

۱۰۰۹