نقل و انتقالات ۲۱-۲۰۲۰ متفاوت‌تر از همیشه؛ همه به دنبال معاوضه

نقل و انتقالات ۲۱-۲۰۲۰ متفاوت‌تر از همیشه؛ همه به دنبال معاوضه

پایگاه خبری فوتبالی – به دلیل شیوع کرونا باید در انتظار فصل نقل و انتقالات تابستانی متفاوت، با رویکرد جا به جایی بازیکنان باشیم.
به گزارش فوتبالی، حتی با وجود شیوع کرونا و تعطیلی فوتبال هم بازار نقل و انتقالات فعال است و هم‌چنان شایعات ادامه دارد اما با توجه به عدم وجود تاریخ مشخص برای آغاز رسمی، بیشتر باشگاه‌ها در حال بررسی گزینه‌ها هستند. هم‌اکنون به دلیل تعطیلی فوتبال و کاهش درآمدها بیشتر باشگاه‌ها تمایل دارند بازیکنانشان را با هم معاوضه کنند. به همین دلیل مارکا در گزارشی این اتفاق را بررسی کرده است.
باشگاه بارسلونا یکی از باشگاه‌هایی است که قصد دارد مانند همیشه پرکار ظاهر شود. آن‌ها مارتینز را می‌خواهند و با توجه به قسمت ۱۱۵ میلیون یورویی بند فسخ او باید ویدال، اوم‌تیتی و احتمالا سمدو و شاید حتی گریزمان را به کونته بدهند تا او اجازه خروج مارتینز را بدهد.
اتلتیکو مادرید می‌خواهد لمار را به آرسنال بدهد و لاکازت را به خدمت گیرد تا اگر نتوانست کاوانی را جذب کند در نوک حمله دچار مشکل نشود.
رئال مادرید به دنبال بازیکن خاصی نیست اما گزینه‌هایی چون براهیم دیاز، خامس، بیل را روی میز دارد و سبایوس، اودریزولا و رگويلیون هم به جمع آن‌ها برخواهند گشت که می‌وانند در معاوضات مورد استفاده قرار گیرند.
در دیگر باشگاه‌های اروپایی، بایرن مونیخ می‌خواهد آلابا را با سانه معاوضه کند و یوونتوس هم به نظر می‌رسد به دنبال معوضه دی‌لیخت با گزینه‌های مناسب است. گزینه‌های یووه، پوگبا است و دیگر یووه‌ای‌هایی که می‌توان انتظار جدایی‌شان را داشت برناردسکی، کاستا، ایگوایین و شاید دیبالا هستند.
امسال فصل نقل و انتقالات متفاوت تر از همیشه خواهد بود.

1101