مارسلو و شایعه پیوستن به یوونتوس؛ در رئال مادرید می‌مانم!

مارسلو و شایعه پیوستن به یوونتوس؛ در رئال مادرید می‌مانم!

پایگاه خبری فوتبالی – مارسلو اعلام کرده برخلاف شایعات موجود درباره پیوستنش به یوونتوس و جدایی از رئال، دوست دارد در مادرید بماند.
به گزارش فوتبالی، با جدایی رونالدو از رئال و پیوستن به یوونتوس، همه تصور می‌گردند مارسلو هم پیراهن یووه را بر تن می‌کند اما این بازیکن در یک لایو اینستاگرامی با فابیو کاناوارو، اعلام کرده جایی نمی‌رود و در رئال مادرید می‌‌‌ماند. مارسلو گفته: نمی‌خواهم اینجا را ترک کنم و فکر نمی‌کنم رئال مادرید هم تمایل داشته باشد به من چنین اجازه‌ای بدهد. من اینجا خوشحال هستم. از زمانی که به همراه خانواده‌ام اینجا آمده‌ام همه چیز باورنکردنی بوده است. اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم واقعا نمی‌دانم یوونتوس می‌خواهد با من قرارداد امضا کند یا خیر.
مدافع چپ موفق تیم ملی برزیل در ادامه درباره احتمال مثبت بودن واکنش هواداران نسبت به حضور او در یوونتوس و سری‌آ گفت: چند سال پیش شنیدم که آن‌ها من را در حال قرارداد با یووه تصور کرده بودند. آن‌ها تصویر من با لباس یوونتوس را منتشر کرده بودند و می‌گفتند نمی‌توانم بدون کریستیانو زندگی کنم! مردم حرف‌های زیادی از خودشان احتراع می‌کنند. مشکلی نداشتم و حتی متوجه شدم بسیاری از هواداران یووه تا حدودی از این بابت خوشحال شدند.

مارسلو توانسته به همراه رئال مادرید ۴ بار فاتح لیگ قهرمانان شود.

1101