نبرد بارسلونا و رئال مادرید برای جذب جواهر لیون

نبرد بارسلونا و رئال مادرید برای جذب جواهر لیون

پایگاه خبری فوتبالی- طبق گزارش منتشره در وب سایت کالچو مرکاتو، دو تیم بزرگ فوتبال اسپانیا ، با دقت تمام عملکرد رایان چرکی بازیکن جوان و آینده دار باشگاه المپیک لیون را زیر نظر گرفته اند.

به گزارش فوتبالی، سران باشگاه های رئال مادرید و بارسلونا در سالهای اخیر در جستجوی جوانان بامهارتی هستند تا با به خدمت گرفتنشان رختکن تیمهایشان را تقویت کنند. بارسایی ها اخیرا ترینکائو و پدری را به خدمت گرفته اند که در تابستان به رختکن باشگاه کاتالان ملحق خواهند شد و سران باشگاه رئال مادرید هم اخیرا رینیر را جذب کرده اند و اودگارد و کوبو را هم زیر ذره بین دارند.

اما حالا ستاره جوان دیگری نظر مثبت سران هر دو باشگاه را به خود جلب کرده است. طبق گزارش کالچو مرکاتو، صحبت از رایان چرکی بازیکن فرانسوی المپیک لیون در میان است که فقط 16 سال سن دارد و مدیران دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا در تابستان نبردی تمام عیار را برای مال خود کردن این بازیکن آغاز خواهند کرد و درعین حال سران باشگاه یوونتوس هم برای جذب او تمایل زیادی دارند.

چرکی به رغم سن وسال کمش، 12 بازی برای تیم اصلی المپیک لیون برگزار کرده و در این 12 بازی که همگی در جام حذفی فرانسه بوده، سه گل به ثمر رسانده و در لیگ جوانان اروپا هم یکی از برجسته ترین بازیکنان حاضر در تورنمنت است که در 4 بازی، 5 گل برای تیمش زده است.

6363