مشت محکم رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس به یوفا در ماجرای سوپرلیگ

مشت محکم رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس به یوفا در ماجرای سوپرلیگ

پایگاه خبری فوتبالی - دادگستری سوئیس با ارسال نامه ای به یوفا و فیفا اعلام کرد که حق محروم کردن رئال مادرید، بارسلونا و یووه به خاطر ماجرای سوپرلیگ را ندارند.

به گزارش فوتبالی، دادگستری سوئیس در بیانیه ای به هر دو سازمان اعلام کرده است که آنها صلاحیت حقوقی بررسی پرونده سوپرلیگ را ندارند چرا که این پرونده در حال حاضر در دادگاه شعبه 17 شهر مادرید توسط مانولئ رویز دلارا قاضی اسپانیایی در دست بررسی هستند. 

در حقیقت دادگاه شهر مادرید در حال حاضر پرسشی را از دادگاه عالی اتحادیه اروپا مطرح کرده است که آیا مخالفت یوفا با پروژه سوپرلیگ به معنی انحصارطلبی و جلوگیری از رقابت آزاد است یا نه. اگر یوفا به انحصارطلبی متهم شود نه تنها پروژه سوپرلیگ دوباره از سر گرفته می شود، بلکه یوفا با ضربه سنگینی مواجه می شود.

در حال حاضر با نامه دادگستری سوئیس، اگر یوفا حکم محرومیت یا جریمه را علیه سه باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس در نظر بگیرد با جریمه و تنبیهی شدید مواجه می شود چرا که حکم دادگاه را نقض کرده اند. به هر صورت به نظر می رسد که ماجرای سوپرلیگ که دو ماه پیش زلزله ای در فوتبال جهان ایجاد کرد قرار نیست که حالا حالا ها پایانی داشته باشد.

4125