چلسی و یوونتوس هافبک‌هایشان را معاوضه می‌کنند؟

چلسی و یوونتوس هافبک‌هایشان را معاوضه می‌کنند؟

پایگاه خبری فوتبالی – یوونتوس شاید در تابستان پیش رو به چلسی پیشنهاد معاوضه بازیکن را بدهد. به گزارش فوتبالی، آنها می‌خواهند میرالم پیانیچ را به چلسی پیشنهاد کنند تا در ازای او جورجینیو را از این باشگاه لندنی به خدمت بگیرند. مائوریتسیو ساری بازی جورجینیو را بسیار می‌پسندد و پیش‌تر مربی او بوده است.

ساری در بازی مهم یوونتوس با اینتر پیانیچ را روی نیمکت نشاند. در آن بازی، یوونتوس با نتیجه دو بر صفر پیروز شد و یکی از بهترین نمایش‌های این فصل خود را رقم زد. از آن هنگام گزارش‌های متعددی حاکی از آن بوده که یوونتوس ممکن است بخواهد این بازیکن اهل بوسنی را بفروشد.

حالا کالچو مرکاتو نوشته که این گزینه بهترین راه حل برای همه طرف‌ها است. آنها دیگر پیانیچ را نیاز ندارند و او را به چلسی خواهند داد. این باشگاه در ماه‌های اخیر برای جذب پیانیچ پیشنهاد داده بود و حالا می‌تواند او را در اختیار داشته باشد. از سوی دیگر، صحبت‌های جدایی جورجینیو از چلسی مطرح بوده است. این بازیکن تیم ملی ایتالیا در ناپولی زیر نظر ساری کار کرده است و ستاره ناپولی ساری بوده است. او به همراه این مربی ایتالیایی راهی چلسی شد، و حالا او می‌تواند به یوونتوس برود و دوباره زیر نظر ساری بازی کند.

8444