لیست بارسلونا برای ال کلاسیکو با یک شگفتی غیرمنتظره

لیست بارسلونا برای ال کلاسیکو با یک شگفتی غیرمنتظره

پایگاه خبری فوتبالی - کیکه ستین سرمربی بارسلونا لیست این تیم برای بازی روز یکشنبه مقابل رئال مادرید را اعلام کرد که حضور جوردی آلبا سورپرایز غیرمنتظره لیست بود.

به گزارش فوتبالی، شانزده بازیکن از تیم بزرگسالان بارسلونا و دو بازیکن از آکادمی (آنسو فاتی و کویادو) در لیست قرار گرفتند. هیچ کس انتظار نداشت که جوردی آلبا به این زودی ها از مصدومیتش ریکاوری کند اما ستین ریسک کرد و این بازی را در لیست قرار داد. آلبا یک هفته زودتر از حد انتظارات از مصدومیت برگشت و حالا شانس بازی مقابل رئال مادرید را دارد. این در حالیست که آلبا در این فصل سابقه تشدید مصدومیتش را دارد و به همین خاطر حضورش در این بازی یک ریسک است.

در حال حاضر مشخص نیست که آلبا در بازی یکشنبه فیکس خواهد بود یا جونیور در ترکیب قرار می گیرد اما این بازیکن فقط یک جلسه تمرینی با تیم داشته است. دمبله، سوارز و سرجی روبرتو به علت مصدومیت تنها غایبان بارسا در بازی یکشنبه خواهند بود. پیکه از مصدومیت ریکاوری کرده و به بازی رسیده، مارتین بریتویت دانمارکی هم در لیست قرار گرفته و احتمال فیکس شدنش وجود دارد.

لیست رئال مادرید برای بازی یکشنبه شب مقابل رئال مادرید بدین شرح است : ترشتگن، نتو، سمدو، پیکه، لنگله، اومتیتی، جونیور ، آلبا، سرجیو بوسکتس، راکیتیچ، ویدال، ارتور، دی یونگ، گریزمن، مسی، بریتویت، فاتی و کویادو.