جوردی آلبا: از کودکی از شکست رئال مادرید خوشحال می شدم

جوردی آلبا: از کودکی از شکست رئال مادرید خوشحال می شدم

سایت رسمی فوتبالی - جوردی آلبا پس از پیروزی شب گذشته تیمش برابر لیون و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مدعی شد که از کودکی از شکست رئال مادرید خوشحال می شده است. 

به گزارش فوتبالی، بارسا موفق شد علیرغم تساوی 0 - 0 در زمین حریف، شب گذشته و در نیوکمپ با 4 گل برابر لیون به برتری رسیده و به مرحله بعدی رقابت ها صعود کند. او پس از بازی در گفتگو با یک رادیوی اسپانیایی در میکسد زون اظهار داشت: " کاری که بارسلونا انجام می دهد در بعضی بخش های اسپانیا مورد توجه قرار نمی گیرد. فکر نمی کنم که هیچکس ارزشی برای ما قائل نیست اما در فصل هایی که بد هستیم از همه طرف به ما فشار می آورند. منظور من هواداران بارسلونا نیست. این نظر من و چیزی است که می بینم اما چیزی که مردم فکر می کنند به هیچ عنوان من را آزار نمی دهد. این موضوع را مطرح کردم چون تفکر من این است. فکر می کنم آنها اعتباری که شایسته ماست، به ما نمی دهند. "

آلبا درباره شرایط رئال مادرید و بازگشت زیدان گفت: " بله من از بازگشت زیدان به رئال مادرید شگفت زده شدم. برای یک مربی طبیعی نیست که پس از 9 ماه به تیمی که از آن جدا شده، بازگردد. من همیشه گفته اما که هرگز از پیروزی رئال مادرید خوشحال نشده ام. این حسی است که از زمانی که بسیار کودک بودم، دارم اما هرگز راه نمی روم و برای آنها آرزوی شکست کنم. همیشه این احساس را آرام کردم. رئال مادرید که در تئوری مدعی قهرمانی بود، حذف شد. اما ژاکس در دو بازی بهتر بود و شایستگی پیروزی برابر آنها را داشت. "

1070