اظهار نظر جالب مدافع باتجربه بارسلونا پیش از ال‌کلاسیکو

اظهار نظر جالب مدافع باتجربه بارسلونا پیش از ال‌کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - جوردی آلبا مدافع باسابقه بارسلونا ضمن تمجید از ژاوی هرناندز، اذعان کرد که آن‌ها برای کسب پیروزی مقابل رئال مادرید، پا به میدان خواهند گذاشت و همچنین تا آخرین لحظه در کورس قهرمانی تسلیم نخواهند شد. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب از هفته بیست و نهم لالیگا، تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید از ساعت 23:30 به وقت تهران در سانتیاگو برنابئو مقابل هم به میدان خواهند رفت. در حالی که دو تیم اختلاف 15 امتیازی در جدول دارند، آلبا مدعی است که بلوگرانا هنوز در کورس قهرمانی قرار دارد.

به نقل از مارکا، آلبا در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "هدف ما در برنابئو کسب پیروزی و جنگیدن برای لالیگاست. ال‌کلاسیکو سرنوشت این فصل را رقم خواهد زد."

"ژاوی؟ خبر آمدن او به بارسلونا برای ما و دیگر بازیکنان خوشحال کننده بود. از ریز و درشت این باشگاه باخبر است و می‌تواند به شما اعتماد به نفس زیادی بدهد. بازیکنان در این باشگاه احساس خیلی بهتری دارند. می‌توانم به وضوح انگیزه و روحیه بالای آن‌ها را مشاهده کنم."

"جام جهانی 2022؟ ممکن است آخرین جام جهانی‌ام باشد. لحظات خیلی خوبی را سپری می‌کنم و امیدوارم که در لیست نهایی مربی برای این تورنمنت حضور داشته باشم. امیدوارم تعداد بسیاری از هم تیمی‌هایم را نیز در جام جهانی ببینم. بازیکنان باکیفیت زیادی مثل پدری و گاوی در تیم هستند." 

4416