تاریخ و ساعت معارفه پدیده تازه وارد رئال مادرید مشخص شد

تاریخ و ساعت معارفه پدیده تازه وارد رئال مادرید مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - رینیر ژسوس پدیده برزیلی 18 ساله تازه وارد رئال مادرید فردا به صورت رسمی در ورزشگاه برنابئو معارفه خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در زمستان گذشته برای خرید رینیر از فلامینگو 30 میلیون یورو هزینه کرد. این بازیکن پس از  مراسم معارفه قرار است که برای اولین بار با پیراهن رئال مادرید پا به چمن برنابئو بگذارد و در سالن کنفرانس معارفه شود. قرار است که مراسم معارفه رینیر روز شنبه ساعت 16 (به وقت ایران) انجام شود. 

جواهر جدید فوتبال برزیل شنبه از ریو دوژانیرو راهی مادرید شد. او پس از نهایی کردن صعود به المپیک در کنار تیم برزیل، چند روز استراحت کرد. دیروز رینیر تساوی تیم جدیدش مقابل سلتا را در جایگاه ویژه ورزشگاه برنابئو تماشا کرد. رینیر تا پایان فصل در کاستیا بازی خواهد کرد چرا که لیست تیم بزرگسالان رئال مادرید پر است.

رینیر قرار است که شاگرد رائول گونزالس سرمربی فعلی تیم رزروهای رئال مادرید باشد و شماره 19 را به تن کند. تا پایان فصل او این فرصت را خواهد داشت تا حداقل 13 بازی در تیم کاستیا انجام بدهد. اگر کاستیا به مرحله پلی اف صعود به لیگ دسته دو اسپانیا صعود کند، ممکن است که چهار بازی دیگر اضافه شود. برای فصل آینده، رئال مادرید باید تصمیم بگیرد که رینیر را به صورت قرضی به تیمی دیگر بفرستد یا این بازیکن در کاستیا بماند.