مصدومیت پدیده برزیلی رئال مادرید تایید شد: دو هفته

مصدومیت پدیده برزیلی رئال مادرید تایید شد: دو هفته

خبرگزاری فوتبالی -  رینیر ژسوس پدیده 18 ساله برزیلی که در زمستان گذشته با 30 میلیون یورو از فلامینگو به رئال مادرید ملحق شد در تمرینات دچار مصدومیت شده است و دو هفته از میادین دور خواهد بود. مشکل وی جدی نیست اما دلیلی برای ریسک کردن وجود ندارد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن برزیلی که از روز 27 می از میادین دور بوده است حالا باید دو هفته دیگر از تمرینات دور باشد. این بازیکن در تمرین روز جمعه رئال مادرید دچار مصدومیت شد و در نهایت مورد معاینه پزشکان رئال مادرید قرار گرفت.

رینیر به علت پر شدن سهمیه بازیکنان با پاسپورت غیراروپایی در ترکیب ئرال مادرید با حضور وینیسیوس جونیور، رودریگو گوئس و ادر میلیتائو نمی تواند در تیم بزرگسالان بازی کند اما عجله ای هم ندارد. خود بازیکن و باشگاه رئال مادرید به شکل مثبتی روند هماهنگی وی را دنبال می کنند. رینیر شخصیت بی نظیری را از خودش نشان داده است و به خوبی با سایر ساتارگان تیم هماهنگ شده است. حضور پرشمار برزیلی ها در رختکن رئال و وجود بازیکنان باتجربه ای همچون کاسمیرو و مارسلو باعث شده تا هماهنگی جوان های برزیلی با رختکن رئال مادرید خیلی راحت تر از سایر تیم ها باشد و به نظر می رسد رینیر هم از این مسئله سود می برد.