ماساژور فلامینگو به علت ابتلا به کرونا جان باخت

ماساژور فلامینگو به علت ابتلا به کرونا جان باخت

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه برزیلی فلامینگو در بیانیه ای اعلام کرد که ژرژینیو یکی از ماساژروهای باشگاه به علت ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده است.

به گزارش فوتبالی، این ماساژور باتجربه چهار دهه از عمر خود را در باشگاه فلامینگو سپری کرده بود و باسابقه ترین و قدیمی ترین کارمند این باشگاه بود. این یک فقدان مهم برای برای ساختار باشگاهی به شمار می رود که به تازگی قهرمان جام لیبرتادورس به عنوان مهمترین جام  باشگاهی آمریکای جنوبی شده بود.

در روزهای اخیر فدراسیون فوتبال برزیل جلسه ای را با باشگاه ها در مورد احتمال بازگشت مسابقات انجام داده بود اما با توجه به شدت شیوع کرونا در برزیل خیلی بعید است که مسابقات به این زودی ها از سر گرفته شوند. تا کنون بیش از صد هزار نفر در برزیل به کرونا مبتلا شده اند و بیش از هفت هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

در حال حاضر فدراسیون فوتبال آرژانتین تصمیم گرفته است که مسابقات را در این فصل نیمه کاره بگذارد و هیچ بعید نیست که فدراسیون فوتبال برزیل هم تصمیم مشابهی بگیرد و ادامه فصل در این کشور نیز لغو شود. باشگاه فلامینگو در بیانیه ای فوت ژرژینیو را به اقوام و نزدیکان این ماساژور برزیلی تسلیت گفت.