هواداری که کل پیراهن فلامینگو را روی بدنش خالکوبی کرد!

هواداری که کل پیراهن فلامینگو را روی بدنش خالکوبی کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - یک هوادار فلامینگو در سال 2018 مرزهای علاقه به تیم خود را جا به جا کرد و کل پیراهن تیمش را روی بدنش خالکوبی کرد!

به گزارش فوتبالی، مائوریسیو دوس آنژوس نام هواداری است که دست به این اقدام شگفت انگیز زده است و در حقیقت او حتی که وقتی لباسی به تن ندارد، پیراهن فلامینگو را می تواند به رخ بکشد.

در سال 2018 بود که دوس آنژوس به خطر اقدام عجیبش به شدت مورد توجه قرار گرفت چرا که پیراهن فلامینگو را روی بدن خود خالکوبی کرد.  این مرد 35 ساله بدین ترتیب هر بار که برای دیدن بازی فلامینگو به ماراکانا می رود، نیازی به پوشیدن لباس تیم محبوبش ندارد.

فلامینگو

انجام این خالکوبی یک سال کامل طول کشیده و به 32 جلسه نیاز داشته تا مجموعا در مدت 90 ساعت انجام بپذیرد. قطعا مائوریسیو درد زیادی را تحمل کرده تا بدنش طوری باشد که انگار پیراهن 40 پوندی تیمش را پوشیده است.

دوس آنژوس در آن زمان در مورد دلیل این کارش گفته بود:" همیشه می خواستم  خالکوبی فلامینگو را روی بدنم داشته باشم چرا که از بچگی طرفدارشان بودم. روی بازویم خالکوبی کرکس (نماد باشگاه) با آرم فلامینگو را داشتم و در نهایت تصمیم گرفتم که پیراهن را روی بدنم خالکوبی کنم. فکر می کردم برایم خیلی گران تمام بشود. فردی که می خواست خالکوبی را انجام بدهد، برای کل پیراهن 300 تا 400 پوند می خواست. در نهایت توافق کردیم که این کار با 165 پوند انجام شود."

دوس آنژوس در این باره که آیا از این خالکوبی پشیمان شده، گفته بود:" به من اعتماد کنید. هرگز پشیمان نمی شوم."

4125