تست کرونای سرمربی پرتغالی فلامینگو مثبت شد

تست کرونای سرمربی پرتغالی فلامینگو مثبت شد

پایگاه خبری فوتبالی - ژرژ ژسوس سرمربی پرتغالی فلامینگو جدیدترین عضو جامعه فوتبال است که به کرونا مبتلا شده است.

به گزارش فوتبالی، هر چند که نتیجه تست کرونای مربی 65 ساله فلامینگو مثبت اعلام شده است اما این مربی می گوید که علائمی در مورد ویروس مرگبار کرونا ندارد. لیگ برزیل نیز به علت شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است و پس از آن که نتیجه آزمایش کرونای مائوریسیو گومز، نایب رئیس باشگاه فلامینگو مثبت اعلام شد، حالا خبر می رسد که ژسوس هم به این بیماری مبتلا شده است.

باشگاه برزیلی در بیانیه ای نوشته است:" باشگاه فلامینگو اعلام می کند که در روز دوشنبه از بازیکنان، کادر فنی و کارمندان دپارتمان فوتبال باشگاه، تست کرونا گرفته شد.باشگاه اعلام می کند که نتیجه تست کووید - 19 ژرژ ژسوس مثبت بوده هر چند که ویروس ضعیف است.  این مربی حالا تحت مراقبت کادر پزشکی باشگاه فلامینگو خواهد بود اما شرایطش خوب است. هیئت مدیره همه تلاش خود را برای عبور از بحران کرونا انجام می دهد و حداقل یک هفته همه تمرینات تیم بزرگسالان و جوانان تعطیل خواهد بود.نتیجه تست بقیه اعضا منفی بوده است. باید اعلام کنیم که دپارتمان فوتبال به توصیه های وزارت بهداشت گوش می دهد."

فدراسیون فوتبال برزیل فقط بازیهای روز دوشنبه را لغو کرد و به همین خاطر بازیکنان گرونا درون زمین در اعتراض به این تصمیم با ماسک مقابل سائو لوئیز بازی کردند.