واکنش سرمربی فلامینگو به شایعه پیوستن پدیده تیمش به رئال مادرید

واکنش سرمربی فلامینگو به شایعه پیوستن پدیده تیمش به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ژرژ ژسوس سرمربی پرنغالی تیم فلامینگو برزیل در مصاحبه با شبکه CMTV  به شایعه پیوستن راینیر ژسوس، پدیده 17 ساله تیمش به رئال مادرید واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، سرمربی فلامینگو گفت که این باشگاه برزیلی هنوز قیمت گذاری روی بازیکنانش را بلد نیست و قیمت تعیین شده برای فروش یکی از جواهرات تیمش به باشگاه رئال مادرید را ناکافی و کم می داند. سرمربی پرتغالی اعتقاد دارد که قیمت راینیر می تواند خیلی بیشتر از مبلغ 30 میلیون یورویی که قرار است رئال برای وی بپردازد است. او باشگاه فلامینگو را با باشگاه سابقش بنفیکا مقایسه کرد و گفت:"راینیر نباید با 30 میلیون یورو فروخته شود. برای باشگاهی نظیر بنفیکا خرید چنین بازیکنی با این مبلغ عالی است چرا که آنه ابازیکنانشان را با مبلغی بالاتر از ارزش واقعی شان می فروشند. فلامینگو هنوز قیمت گذاری روی بازیکنانش را بلد نیست."

این بازیکن در حال حاضر 17 ساله است و بر اساس قوانین فیفا نمی تواند به یک باشگاه خارجی ملحق شود اما اواخر دی ماه 18 ساله می شود و بعد از آن می تواند راهی یک تیم اروپایی شود. رئال مادرید مذاکراتی جدی برای خرید راینیر با مبلغ 30 میلیون یورو داشته است. این بازیکن قرار است که تا پایان فصل با تیم بزرگسالان رئال و زیر نظر زیدان تمرین کند و برای تیم رزروها یعنی کاستیا بازی کند.

راینیر از نظر سبک بازی با کاکا مقایسه می شود. او فصل گذشته در پانزده بازی خود شش گل به ثمر رسانده بود که رئال حساب ویژه ای روی او باز کرده است.