کنایه یک بازیگر به پویول به خاطر حضور در یک مراسم سینمایی

کنایه یک بازیگر به پویول به خاطر حضور در یک مراسم سینمایی

پایگاه خبری فوتبالی – کارلس پویول بازیکن اسبق بارسلونا در مراسم جوایز سینمای اسپانیا موسوم به "گویا" به همراه همسرش ونسا لونرزو حضور پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، پویول در بخشی از این مراسم روی سن رفت تا فیلم "بیرون در فضای باز" اثر بنیتو زامبرانو را معرفی کند. اما به نظر می رسد که خیلی از هنرمندان از این که یک شخصیت فوتبالی در این مراسم حضور پیدا کرده دلخور بودند. دایانا گومز بازیگر اسپانیایی در توئیتی از حضور پویول در این مراسم ابراز دلخوری کرد و با کنایه خطاب به جوزپ ماریا بارتومئو مدیر بارسلونا گفت:" کارلس پویول در مراسم جوایز گویا. اصلا درک نمی کنم. امیدوارم که من به کنفرانس مطبوعاتی بعدی بارسلونا دعوت شوم، موافقی جوزپ ماریا بارتومئو؟"

از سویی همسر پویول هم در پایان مراسم نوشته است :" حضور در این مراسم سینمایی به ما انگیزه و امید زیادی داد. همه از سینمای اسپانیا حمایت می کنیم."

پویول که در حال حاضر به عنوان  دستیار مدیر ورزشی در بارسلونا فعالیت می کند یکی از اسطوره های محبوب کاتالان ها و یک شخصیت محبوب در میان فوتبالی ها و غیرفوتبالی ها در اسپانیا به شمار می رود و به نظر می رسد که به همین خاطر به یک مراسم غیرورزشی دعوت شده بود.