درهای بارسلونا به روی نیمار کاملا بسته است

درهای بارسلونا به روی نیمار کاملا بسته است

خبرگزاری فوتبالی - جوزپ ماریا بارتومئو مدیر بارسلونا کاملا درها را به روی نیمار بسته است و انتقال این بازیکن به نیوکمپ امکان پذیر نیست. بارتومئو روز یکشنبه در مصاحبه با اسپورت کاتالونیا اعلام کرد که بارسلونا در این تابستان هیچ تلاشی برای خرید نیمار نخواهد داشت و خرید وی امکان پذیر نیست.

به گزارش فوتبالی، بارتومئو تایید کرده است که بارسلونا در تابستان گذشته تلاش کرده تا بازیکن برزیلی را از پی اس جی بخرد اما در این تابستان هیچ برنامه ریزی برای جذب وی نخواهند کرد.در حقیقت خرید نیمار غیرممکن است و جذب لوتارو مارتینز هم خیلی مشکل است. بارتومئو در تکرار صحبت های اخیرش گفته است که مذاکرات برای جذب لوتارو متوقف شده است و شرایط بحرانی ناشی از کرونا باعث می شود که خبری از خریدهای بزرگ نباشد.

از سویی مدیر بارسلونا برای تمدید قرارداد مسی برای سه تا چهار سال دیگر ابراز تمایل کرده است و امیدوار است که هر چه زودتر تمدید قرارداد ترشتگن دروازه بان آلمانی نهایی شود هر چند که از این گلر خواست تا با توجه به بحران کرونا کمی صبر کند و عجله نداشته باشد. او همچنین تایید کرد که بارسلونا روی اومتیتی حساب می کند و آنسو فاتی را هم بازیکنی مهم و تعیین کننده برای آینده تیم کاتالان قلمداد کرد.

4125