جنجال تازه بالوتلی؛ اخراج بعد از 8 دقیقه حضور در زمین

جنجال تازه بالوتلی؛ اخراج بعد از 8 دقیقه حضور در زمین

پایگاه خبری فوتبالی- ماریو بالوتلی ستاره ایتالیایی دنیای فوتبال یکی از چهره های جنجالی دنیای فوتبال است. اگرچه او در سالهای ابتدایی حضورش در دنیای فوتبال نام او به خاطر بازیهای درخشانش در صدر خبرها قرار می گرفت، اما در سالهای اخیر معمولا نام او را با اتفاقات جنجالی و حاشیه ای مرتبط می بینیم.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدار امروز برشا مقابل کالیاری، ایخنیو کورینی، مربی برشا در اواخر بازی تصمیم گرفت تا توره گروسا، مهاجم تیمش که دو گل زده بود را بیرون کشیده و بالوتلی را به جای او روانه میدان کند. این تعویض در دقیقه 74 بازی انجام شد اما حضور بالوتلی در زمین چمن بیش از 8 دقیقه دوام نداشت.

در دقیقه 81 بازی بود که داور بازی به خاطر درگیری بالوتلی با پیساکانه برسر کسب مالکیت توپ به او کارت زردی نشان داد. این کارت زرد حسابی بالوتلی را عصبانی کرد و به همین خاطر او شروع به توهین کردن به داور مسابقه نمود. در همان لحظات داور بازی کارت زرد دوم را از جیبش خارج کرد و بالوتلی را از زمین مسابقه اخراج کرد.

همین باعث شد تا بالوتلی کمتر از ده دقیقه بعد از ورودش به زمین، مجبور به ترک زمین چمن شودو تیمش را ده نفره بگذارد. این بازی در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید. بالوتلی در طول این فصل در 15 بازی برای برشا به میدان رفته و 5 گل به ثمر رسانده است.

با کارت قرمزی که او در این بازی دریافت کرد، بالوتلی بازی بعدی تیمش که مصاف با میلان در سن سیرو در روز جمعه خواهد بود را از دست داد

6363