شیوه جالب هواداران برشا برای انتقام گرفتن از بالوتلی

شیوه جالب هواداران برشا برای انتقام گرفتن از بالوتلی

پایگاه خبری فوتبالی - کوریره دلاسرا گزارش داده است که هواداران برشا اجازه ورود خودروی ماریو بالوتلی مهاجم سابق تیمشان به ورزشگاه ماریو ریگامونتی را ندادند.

به گزارش فوتبالی، مهاجم سابق لیورپول و منچسترسیتی در ماه دسامبر با تیم مونزا در سری بی ایتالیا قرارداد بست و هر چند که به علت مصدومیت امشب نمی توانست در بازی مقابل تیم سابقش بازی کند اما می خواست که وارد ورزشگاه شود و از هم تیمی هایش حمایت کنند اما هواداران برشا اجازه ورود وی به استادیوم را ندادند. بالوتلی در سال 1990 در پالرمو متولد شد اما در برشا رشد کرد و فصل گذشته در ورزشگاه روندینله بازی کرد اما قراردادش پیش از قرنطینه لغو شد. بالوتلی در 19 بازی در برشا پنج گل زده بود. 

هواداران برشا استقبال جالبی از مهاجم سابق تیمشان نداشتند و در خارج از ورزشگاه بنر بزرگی با این پیام منتشر کردند:" بازیکنان دیگری وجود داشتند که این شهر را دوست داشتند. تو برای ما هیچ ارزشی نداری. تو یک مرد بدون وقار هستی."

کوریره دلوا اسپورت گزارش داده است که اجازه ورود بالوتلی به استادیم هم داده نشد و او مجبور شد که خودرویش را در خارج از ورزشگاه پارک کند و پیروزی مونزا مقابل برشا را از روی سکوها و در کنار آدریانو گالیانی مدیر اجرایی باشگاه تماشا کرد.

4125