رسمی/ تاخیر دراعلام خبر انتقال بالوتلی به برشا،به خاطر نحسی 17

رسمی/ تاخیر دراعلام خبر انتقال بالوتلی به برشا،به خاطر نحسی 17

سایت رسمی فوتبالی- ماریو بالوتلی ستاره پرحاشیه دنیای فوتبال به عنوان بازیکن آزاد به تیم برشای ایتالیا پیوست

به گزارش فوتبالی، باشگاه برشا با انتشار بیانیه ای از امضای قرارداد با این مهاجم ایتالیایی خبر داد. در این بیانیه می خوانیم:«با عزم راسخ و اشتیاق بالوتلی برای پیوستن به برشا، او بعد از سه سال به فوتبال ایتالیا بازگشت و در شهری که در آن رشد کرده توپ خواهد زد. او از زمان کودکی به خاطر فیزیک و مهارتهای تکنیکی اش در برشا شناخته شده بود. دوشنبه نوزدهم آگوست او در مراسمی رسمی دراین باشگاه معارفه خواهد شد.»

طبق گزارش منتشره در رسانه های ایتالیایی رقم دستمزداو در فصل اول حضورش در برشا 1.5 میلیون یورو به اضافه مبالغی پاداش در ازای تعداد بازیها و تعداد گلهایش برای این تیم و تعداد بازیهایش برای تیم ملی ایتالیا خواهد بود و در صورتی که برشا در رقابتهای سری آ باقی بماند و به دسته پائین تر سقوط نکند، قرارداد او به صورت اتوماتیک تمدید خواهد شد.

بالوتلی متولد شهر پالرمو است ولی وقتی دو ساله بود به برشا نقل مکان کرد و خانواده او همچنان در برشا زندگی می کنند.

درسال 2016 بود که بالوتلی بعد از ترک شهر میلان به لیورپول پیوست و پس از آن پیراهن تیمهای نیس و المپیک مارسی را به تن کرد. او بعد از اتمام قراردادش با المپیک مارسی بازیکن آزاد بود و شنیده می شد که در مسیر انتقال به فلامنگوی برزیل قرار دارد ولی در نهایت به برشا پیوست تا فصل آینده در سری آ ایتالیا توپ بزند. روز جمعه اخبار متعددی درمورد توافق بالوتلی با این باشگاه ایتالیایی منتشر شد ولی به خاطر حرافاتی بودن ماسیمو سلینو، رئیس باشگاه برشا این خبر تا روز شنبه اعلام نشد.

از آنجا که عدد 17 در ایتالیا عدد نحسی است، آقای سلینو تصمیم گرفته تا هیچ یک از بازیکنان تیمش پیراهن شماره 17 را به تن نکنند و حتی صندلی شماره 17 در ورزشگاه این تیم وجود ندارد و این صندلی، صندلی 16a نامگذاری شده و به همین خاطر هم حاضر نشد تا خبر انتقال بالوتلی در روز هفدهم آگوست اعلام شود.

 6363