مقصد جدید بالوتلی مشخص شد: لیگ مصر

مقصد جدید بالوتلی مشخص شد: لیگ مصر

خبرگزاری فوتبالی - ماریو بالوتلی همچنان در جستجوی باشگاهی است تا به حضور در بالاترین سطح ادامه بدهد. این بازیکن پس از فسخ قرارداد با برشا در حال حاضر بدون تیم است. بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا اخیرا با باشگاهی در لیگ دسته چهار ایتالیا تمرین کرده است اما به نظر می رسد که به زودی راهی مقصدی جدید خواهد شد و فوتبالش را در لیگ مصر ادامه خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، تیم پیرامیدز که یکی از پرطرفدارترین تیم های لیگ مصر است در نظر دارد که بالوتلی را به خدمت بگیرد. آنها واسکو آروانبارنا را روی نیمکت خود به عنوان مربی دارند و حالا می خواهند بالوتلی را به عنوان ستاره جدید تیم به خدمت بگیرند.

دوران فوتبال بالوتلی 30 ساله در سالهای اخیر دچار افت شدیدی شده است. در حالی که به نظر می رسید که این بازیکن با حضور در نیس توانسته احیا شود اما دوران ناموفقی در مارسی و برشا داشته است. مسائل انضباطی باعث شد تا برشا تصمیم بگیرد که با او قطع همکاری کند و حالا حضور در لیگ مصر می تواند فرصتی برای احیای او باشد. 

پیرامیدز فقط چهار سال است که وارد لیگ مصر شده اما پیشرفت بی نظیری داشته است. ثروت مالکان صعودی این تیم باعث شده تا در سالهای اخیر بازیکنان خارجی نظیر کنو برزیلی و بناونته پرویی را به خدمت بگیرند. ستاره اصلی این تیم رمضان صبحی بازیکن سابق استوک سیتی است و سخت تلاش می کنند تا به ضلع سوم رقابت در لیگ مصر در کنار الاهلی و زمالک تبدیل شوند. حضور بالوتلی توجهات را به این تیم بیشتر خواهد کرد.

4125