عصبانیت رئیس برشا: از بالوتلی ناامید شده‌ایم؛ او عجیب و غریب است!

عصبانیت رئیس برشا: از بالوتلی ناامید شده‌ایم؛ او عجیب و غریب است!

خبرگزاری فوتبالی – ماسیمو سلینو، رئیس باشگاه برشا اعلام کرده ماریو بالوتلی دیگر تمایلی به ماندن در برشا ندارد و این باشگاه از او ناامید شده است.
به گزارش فوتبالی، روز گذشته گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد بالوتلی در تمرینات دسته جمعی برشا شرکت نمی‌کند و در زمین تمرین مجاور زمین اصلی، با حضور یکی از اعضای کادرفنی به طور اختصاصی تمرین می‌کند. در همین زمینه سلینو در یک گفت و گو با TeleLombardia گفته: سعی می‌کنم از اقدامات قانونی درباره بالوتلی جلوگیری کنم اما مسئله بالوتلی دیگر از حد مجاز خارج شده و درباره فوتبال نیست. او بازیکن عجیب و غریبی است و دیگر تمایل ندارد با ما کار کند. جدایی او تضمینی است. موفقیت‌هایی که او در دوران حرفه‌ایش به دست آورده را کنار بگذارید و بدانید او یک آنارشسیست (هرج و مرج‌گرا) است.
سلینو در ادامه گفته: اگر به سری‌ بی سقوط کنیم، قرارداد او به طور خودکار فسخ خواهد شد و او می‌تواند به صورت رایگان با هر تیمی قرارداد ببندد. مربی سابق ما، کورینی به او اهمیت می‌داد و هوای او را در تمرینات داشت اما ما ناامید شده‌ایم.  برای تبلیغات رسانه‌ای با بالوتلی قرارداد امضا نکرده‌ایم. می‌خواستیم به ما در زمین چمن کمک کند اما فکر می‌کردم اومی‌تواند چیز جدیدی در برشا خلق کند.

1101