کومان هم به پیشنهاد هدایت بارسلونا «نه» گفت!

کومان هم به پیشنهاد هدایت بارسلونا «نه» گفت!

پایگاه خبری فوتبالی- لوئیس کانوت، روزنامه نگار اسپانیایی در گزارشی به این نکته اشاره کرده که مدیران باشگاه بارسلونا به رونالد کومان سرمربی تیم ملی هلند پیشنهاد داده بودند تا او را جایگزین ارنستو والورده سرمربی فعلی تیمشان کنند اما کومان به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.

به گزارش فوتبالی، بعد از پاسخ رد ژاوی ارناندز برای حضور برروی نیمکت مربیگری بارسلونا در شرایط فعلی، مدیران بارسلونا به دنبال جانشینی برای ارنستو والورده هستندو طبق گفته لویس کانوت در برنامه ای در رادیو کاتالونیا، مدیران این باشگاه با رونالد کومان تماس گرفته اند تا پیشنهاد هدایت تیم را به او ارائه کنند که با پاسخ منفی کومان روبرو شده اند.

کومان که در حال حاضر هدایت تیم ملی هلند را برعهده دارد، از تماس مدیران باشگاه بارسلونا حیرت زده شده ولی به پیشنهاد آنها پاسخ منفی داده است؛ چرا که در حال حاضر هدایت تیم ملی کشورش را در دست دارد و به این تیم متعهد است و قصددارد تا تیم ملی کشورش را در یورو 2020 هدایت کند. 

اینطور شنیده می شود که کومان تا اتمام رقابتهای یورو 2020 قصد هدایت هیچ تیم باشگاهی ای را ندارد و این درحالی است که نام رقیب بزرگ دیگری مثل ژاوی نیز در میان است.

چند ماه پیش بود که رونالد کومان سرمربی تیم ملی هلند اعلام کرده بود که در قراردادش با فدراسیون فوتبال هلند بندی گنجانده شده که او می توانددر صورتی که بعد از اتمام رقابتهای یورو 2020، پیشنهادی از بارسلونا دریافت کند، نیمکت مربیگری هلند را ترک کند.

6363