بعد از پاسخ منفی ژاوی و کومان؛ پوچتینو گزینه جدید هدایت بارسا

بعد از پاسخ منفی ژاوی و کومان؛ پوچتینو گزینه جدید هدایت بارسا

پایگاه خبری فوتبالی- در حال حاضر مائوریتسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی دنیای فوتبال گزینه اصلی جانشینی ارنستو والورده روی نیمکت مربیگری بارسلوناست.

به گزارش فوتبالی، بعد از پاسخ منفی ژاوی ارناندز و رونالد کومان به پیشنهاد هدایت بارسلونا و جانشینی ارنستو والورده، سران این باشگاه همچنان به دنبال گزینه ای ایده آل برای پست سرمربیگری تیمشان هستند و طبق گزارش راک 1 ، آنها مائوریتسیو پوچتینو را انتخاب کرده اند. از زمان برکناری پوچتینو از نیمکت مربیگری تاتنهام در ماه نوامبر، او همچنان بیکار است و حالا جوزپ ماریا بارتومئو با رای مثبت کادر مدیریتی باشگاه، قصد دارد تا او را به بارسلونا ببرد.

از سوی دیگر مهره های ارزشمند وتاثیرگذار رختکن بارسلونا هم نظر مثبتی نسبت به پوچتینو دارند و توانایی لازم را در او برای در دست گرفتن هدایت تیم کاتالان می بینند. اما نکته جالب توجه اینجاست که پوچتینو یک شخصیت اسطوره ای در باشگاه اسپانیول است و سالها تجربه حضور دراین باشگاه اسپانیایی را دارد. در دربی اخیر شهر بارسلونا هم پوچتینو در کنار بارتومئو، رئیس باشگاه کاتالان به تماشای بازی نشسته بود. در این بازی که با تساوی دو تیم به پایان رسیده بود، پوچتینو در ورزشگاه اسپانیول حضور داشت و در آن زمان با بارتومئو رئیس باشگاه کاتالان گفتگوی کوتاهی را انجام داد و ارتباط خیلی خوبی با بارتومئو دارد.

این درحالی است که در فصول اخیر رئالی ها هم تمایل زیادی برای به خدمت گرفتن پوچتینو داشتند و او یکی از گزینه های مدنظر پرز رئیس باشگاه مادریدی بوده است. 

6363