سرمربی تیم ملی هلند، گزینه شماره یک نیمکت بارسلونا

سرمربی تیم ملی هلند، گزینه شماره یک نیمکت بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - هیئت مدیره بارسلونا فردا تشکیل جلسه می دهد که به احتمال زیاد مهمترین خروجی جلسه اخراج کیکه ستین خواهد بود. در حال حاضر مدیران بارسا در تلاش هستند تا هر چه زودتر جانشین وی را اعلام کنند چرا که فقط یک ماه تا شروع لالیگای 21-2020 مانده است. در چنین شرایطی به نظر می رسد که رونالد کومان هلندی محتمل ترین گزینه برای هدایت بارسلونا در فصل جدید باشد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن اسبق بارسلونا و سرمربی فعلی تیم ملی هلند در حال حاضر گزینه شماره یک نیمکت بارسلونا بالاتر از مائوریسیو پوچتینو است. در حقیقت مربی آرژانتینی پیش از این هم مورد توجه بارسلونا بوده است. پوچتینو با رامون پلانس، مشاور فنی باشگاه بارسلونا رابطه خوبی دارد اما حرفهای گذشته او که گفته بود هرگز سرمربی بارسا نمی شود باعث شده تا هواداران علاقه ای به استخدام وی نداشته باشند. 

در چنین شرایطی به نظر می رسد که رونالد کومان گزینه اصلی نیمکت بارسلونا باشد. البته گفته می شود که برخی از اعضای هیئت مدیره بارسلونا ترجیح می دهند که نیمکت به گارسیا پیمینتا سرمربی تیم رزروهای بارسلونا سپرده شود چرا که با توجه به این که انتخابات ریاست بارسلونا در سال 2021 برگزار می شود، همه ترجیح می دهند که تصمیم گیری برای مربی بلندمدت به آن زمان موکول شود و نه حالا.

4125