سرمربی سابق بارسلونا دوباره سرمربی تیم ملی هلند شد

سرمربی سابق بارسلونا دوباره سرمربی تیم ملی هلند شد

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد کومان که قبل از ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا بود و عملکرد ضعیفی در جمع آبی و اناری ها داشت و برکنار شد، اکنون دوباره به عنوان سرمربی تیم ملی هلند برگزیده شده است.

به گزارش فوتبالی، پس از رقابت های جام جهانی 2022 قطر، لوئیس فن خال از هدایت تیم ملی هلند کنار رفت. در واقع شرایط سنی فن خال هم به شکلی است که دیگر خودش معتقد بود که از لحاظ ذهنی، نمی تواند فشار های زیادی که روی دوش یک سرمربی ملی وجود دارد را تحمل کند. اکنون فدراسیون فوتبال هلند دوباره با رونالد کومان برای هدایت تیم ملی هلند به توافق رسیده است.

رونالد کومان بین سال های 2018 تا 2020 سرمربی تیم ملی هلند بود. او پس از آن راهی بارسلونا شد. کومان تا اواسط فصل گذشته هم سرمربی بارسلونا بود تا این که به خاطر نتایج ضعیفش برکنار شد. کومان در بارسلونا موفق شد قهرمان رقابت های کوپا دل ری 2020/21 شود اما در سایر تورنمنت ها اصلا عملکرد خوبی نداشته است.

اکنون این سرمربی هلندی به تیم ملی کشورش بازگشته است و باید دید که هلند در تورنمنت های پیش‌رو، زیر نظر رونالد کومان چه عملکردی خواهد داشت و اوضاع برایش به چه شکل خواهد بود.

1470