عبدالله حسینی: طلسم را شکستیم حالا باید خودمان را در جدول بالا بکشیم

عبدالله حسینی: طلسم را شکستیم حالا باید خودمان را در جدول بالا بکشیم

پایگاه خبری فوتبالی- عبدالله حسینی، مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت:‌ تیم ما شایستگی این را داشت که خیلی زودتر از این‌ها به برد برسد و حق‌مان نبود که این‌قدر برای رسیدن به اولین پیروزی انتظار بکشیم.

به گزارش فوتبالی، عبدالله حسینی در گفت‌وگویی درباره تیمش پیروزی برابر ماشین‌سازی گفت: خدا را شکر که طلسم نبردن‌های ما شکسته شد و اولین برد را در لیگ امسال به دست آوردیم. از همان شروع لیگ تیم ما لیاقت این را داشت که خیلی زودتر از این‌ها به برد برسد و حق‌مان نبود که این‌قدر برای رسیدن به اولین پیروزی انتظار بکشیم. این برد می‌تواند شروع روزهای خوب گل‌گهر باشد و امیدوارم این روند را ادامه دهیم. ما تیمی را شکست دادیم که واقعاً از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد و خوشحالم که سه امتیازی مهم گرفتیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا گل‌گهر با بحران نتیجه‌گیری مواجه شد؟»، خاطر نشان کرد: نمی‌دانم چه باید بگویم. در بعضی از بازی‌ها بدشانس بودیم و در بعضی بازی‌های دیگر نیز خودمان اشتباه کردیم. با این حال حق‌مان بود که بیشتر امتیاز بگیریم، ولی هنوز لیگ تمام نشده است و 14 بازی دیگر در پیش داریم تا نتایج قبلی را جبران کنیم. قطعاً تیم ما در جدول خودش را بالا خواهد کشید. خوشبختانه طلسم نبردن‌مان در لیگ امسال شکست و حالا باید خودمان را در جدول بالا بکشیم.

مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان درباره اینکه شرایط کسب امتیاز تیم گل‌گهر بعد از آمدن مجید جلالی هم تغییر نکرد، گفت: وقتی سرمربی تغییر می‌کند هر تیمی نیاز به زمان دارد تا سرمربی جدید تفکراتش را در تیم جا بیندازد. بعد از حضور جلالی نظم تاکتیکی ما بهتر شد و روی کارهای تدافعی و تهاجمی هم کار کردیم. در خیلی از بازی‌ها هم مستحق برد بودیم، ولی به حق‌مان نرسیدیم. مطمئناً در آینده از لحاظ امتیازگیری شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد.

7655