حسینی: گل‌گهر می‌تواند پدیده لیگ شود/ امیدوارم جواب اعتماد بگوویچ را بدهم

حسینی: گل‌گهر می‌تواند پدیده لیگ شود/ امیدوارم جواب اعتماد بگوویچ را بدهم

وب سایت رسمی فوتبالی- عبدالله حسینی، بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان معتقد است که آنها می‌توانند در این فصل پدیده لیگ برتر لقب بگیرند.

به گزارش فوتبالی، عبدالله حسینی در گفت‌و‌گویی، در مورد آخرین وضعیت گل‌گهر و تیمی که برای حضور در فصل جدید لیگ برتر تشکیل شده است، اظهار داشت: تیم ما شرایط خوبی دارد. گل‌گهر فصل گذشته با قهرمانی در لیگ دسته اول شخصیت خوبی پیدا کرد و امیدوارم در لیگ برتر هم نتایج خوبی بگیرد. تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است و یک مربی خوب هم مثل بگوویچ هدایت تیم را بر عهده دارد. مطمئناً با اضافه شدن بازیکنان خارجی تیم قوی‌تری می‌شویم و هدف ما این است که در نیمه بالای جدول قرار بگیریم.

وی در ارتباط با دیر شروع شدن مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: خیلی از تیم‌ها از این شرایط آسیب می‌بینند، چون قرار بود بازی‌ها دهم تا پانزدهم مرداد ماه شروع شود. ما هم با این شرایط هر چند روز یک بار بازی دوستانه انجام می‌دهیم تا در شرایط مسابقه قرار بگیریم، ولی ادامه این روند کار را سخت خواهد کرد. امیدوارم لیگ برتر به زودی شروع شود.

حسینی در خصوص جدایی از پدیده و اینکه گل‌گهر را انتخاب کرد، گفت: شرایط من در پدیده خوب بود، ولی دوست داشتم چالش جدیدی را تجربه کنم. گل‌گهر تیمی بی‌حاشیه است و خوشحالم که اینجا را انتخاب کردم، من قبلاً هم با بگوویچ در مس کرمان کار کردم و امیدوارم جواب اعتماد این مربی را بدهم.

7655