مدافع گل گهر: حضور ویلموتس در ورزشگاه به من انگیزه داد

مدافع گل گهر: حضور ویلموتس در ورزشگاه به من انگیزه داد

وب سایت رسمی فوتبالی- حضور سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در ورزشگاه برای تماشای بازی گل‌گهر سیرجان - پارس جنوبی جم به عبدالله حسینی، مدافع تیم سیرجانی انگیزه زیادی داده است.

به گزارش فوتبالی، عبدالله حسینی در گفت‌وگویی در مورد تساوی خانگی تیمش برابر پارس جنوبی جم گفت: ما در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم و جدا از گلی که زدیم، چند موقعیت خوب دیگر را هم از دست دادیم. در نیمه دوم اما پارس جنوبی راه‌های نفوذ ما را بست و در نهایت روی یک ضربه پنالتی به گل رسید. ما می‌توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم و شایستگی برد را داشتیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا داور در اعلام پنالتی به سود پارس جنوبی تصمیم درستی گرفت؟»، خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم پنالتی گرفته شده برای پارس جنوبی درست بود، ولی در نیمه اول باتیستا خطای بسیار شدیدی روی آشوری انجام داد و بازیکن ما به خطر این خطا و ضربه‌ای که به دنده‌اش خورد، حتی نمی‌توانست راه برود. اگر بازیکن حریف اخراج می‌شد قطعاً در جریان بازی و حتی نتیجه تأثیرگذار بود.

مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با بیان اینکه عملکرد گل‌گهر از لحاظ امتیازگیری راضی‌کننده نبوده است، اظهار داشت:  ما در بازی اول برابر نساجی نمایش چندان خوبی نداشتیم، ولی در دو بازی بعدی برابر سایپا و پارس جنوبی خوب بازی کردیم و مستحق برد بودیم. البته همین که در سه بازی نخست شکست نخوردیم، خوب است و امیدوارم در بازی‌های آینده نتایج بهتری بگیریم.

حسینی که از لحاظ آماری در این سه بازی جزو بازیکنان تأثیرگذار تیمش بوده است، تصریح کرد: دوست دارم همیشه بهترین عملکرد را داشته باشم. در بازی با پارس جنوبی هم آقای ویلموتس در ورزشگاه حضور داشت و این موضوع به من انگیزه داد. امیدوارم امسال طوری بازی کنم که در نهایت توسط سرمربی تیم ملی به اردو دعوت شوم.

7655