حسینی: شرایط سایپا مطابق انتظارات من نبود/ در گل‌گهر به هدف‌هایم می‌رسم

حسینی: شرایط سایپا مطابق انتظارات من نبود/ در گل‌گهر به هدف‌هایم می‌رسم

وب سایت رسمی فوتبالی- عبدالله حسینی، مدافع جدید تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد که در این تیم به هدف‌هایش دست پیدا خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، عبدالله حسینی در گفت‌وگویی درباره حضورش در گل‌گهر سیرجان آن هم در شرایطی که چند هفته پیش به سایپا پیوسته بود، گفت: بعد از جدایی از پدیده دوست داشتم در تیمی بازی کنم که به هدف‌هایم برسم. من با سایپا به توافق رسیدم و بعد از مدتی جدا شدم، چون شرایط این تیم مطابق انتظارات من نبود و برای آنها آرزوی موفقیت دارم. بعد از اینکه گل‌گهر به من پیشنهاد داد، شرایط را بررسی کردم و در نهایت این تیم را انتخاب کردم که فکر می‌کنم انتخاب خوبی است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پیوستنش به گل‌گهر به خاطر مسائل مالی نبود، خاطر نشان کرد: خیر، این‌طور نبود. من قبلاً یک سال زیر نظر بگوویچ در مس کرمان بازی کردم و مردم این شهر را هم دوست دارم. دوست داشتم در تیمی بازی کنم که بیشتر خودم را نشان دهم و مطمئن باشید که در گل‌گهر به هدف‌هایم می‌رسم. گل‌گهر برای فصل جدید بازیکنان خوبی به خدمت گرفته است و تمامی اعضای تیم انگیزه بالایی دارند تا خودشان را نشان دهند.

حسینی راجع به جدایی‌اش از پدیده شهر خودرو و اینکه آیا فکر می‌کند در این زمینه تصمیم درستی گرفته است، خاظرنشان کرد: من در سال‌های گذشته شرایط خوبی در پدیده داشتم، ولی فصل گذشته کمتر بازی کردم که البته این هم با نظر سرمربی است. دوست داشتم جایی بازی کنم که بیشتر فرصت نشان دادن خودم را داشته باشم.

7655